Gå til innhold

Starte design firma!

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg hadde prøvd å finne på et bedre firmanavn enn "Webutforming" og "Designway". Sistnevnte er i det minste hakket bedre enn førstnevnte, men det er nå så.

Så har du/dere noen ideer? vil helst ha til i morgen, siden jeg skal bestille siden i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om du vet det, men man må ha et org. nr. for å registrere .no domene. Det får du ikke før du har registrert bedriften.

Alle kan søke på .org står det på domeneshop.no

Det er ikke det Flodhesten sier; Man må ha et organisasjonsnummer for å registrere .no-domene.

Lenke til kommentar
Vet ikke om du vet det, men man må ha et org. nr. for å registrere .no domene. Det får du ikke før du har registrert bedriften.

Alle kan søke på .org står det på domeneshop.no

Det er ikke det Flodhesten sier; Man må ha et organisasjonsnummer for å registrere .no-domene.

Men trenger ikke .no domene akkurat nå.

Så? flere forslag? har tenkt å kjøpe den om 1 time.

Lenke til kommentar

Hehe, men som sagt jeg er ikke så proff når det er snakk om domenet, det er derfor jeg åpna en tråd her.

Firma skal ikke bare være i Norge, kjenner mange andre for utlandet som vil ha nettsider av meg, så derfor velger jeg .Org

Men tråd er løst og siden er bestilt, --> www.designway.org

Takk for svar.

(Vi har ledige stillinger for alle slags alder, trenger du? send pm)

Lenke til kommentar
Nei, spesielt ikke
har tenkt å kjøpe den om 1 time.
flagger seriøsitet.

Hva mener du? =P

Jeg vet ikke helt, får bare en følelse at du er 15 år gammel. (No offense) I tillegg at du skal begynne å ansette folk uten å ha registrert firmaet er ikke akkurat....

Lenke til kommentar

Org er toppdomene ment for organisasjoner, ikke bedrifter. For kommersielle bedrifter har man .com

Hvordan har du tenkt å ansette uten å ha bedrift? Hvor god kjennskap har du til regnskapsføring med ansatte? Det er no' dritt, med feriepenger, arb.giveravg., skatt, osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...