DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg tror jeg hadde prøvd å finne på et bedre firmanavn enn "Webutforming" og "Designway". Sistnevnte er i det minste hakket bedre enn førstnevnte, men det er nå så. Så har du/dere noen ideer? vil helst ha til i morgen, siden jeg skal bestille siden i morgen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva med å taetternavnene til initiativtagerne (deg og din venn)? F.eks. "Hansen & Nilsen". Viktig at det får en viss klang da. Evetuelt ta noe random. F.eks. Slå opp et ord i ei ordbok og ta det baklengs. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Helst ikke =P.. Er ikke interessert i at navnene skal ha noe med linken å gjøre, firma skal jeg ikke registrere akkurat nå, men når det er snakk om siden så tenker jeg på bra navn. Håper noen kommer med flere forslag. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vet ikke om du vet det, men man må ha et org. nr. for å registrere .no domene. Det får du ikke før du har registrert bedriften. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Vet ikke om du vet det, men man må ha et org. nr. for å registrere .no domene. Det får du ikke før du har registrert bedriften. Alle kan søke på .org står det på domeneshop.no Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vet ikke om du vet det, men man må ha et org. nr. for å registrere .no domene. Det får du ikke før du har registrert bedriften. Alle kan søke på .org står det på domeneshop.no Det er ikke det Flodhesten sier; Man må ha et organisasjonsnummer for å registrere .no-domene. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Vet ikke om du vet det, men man må ha et org. nr. for å registrere .no domene. Det får du ikke før du har registrert bedriften. Alle kan søke på .org står det på domeneshop.no Det er ikke det Flodhesten sier; Man må ha et organisasjonsnummer for å registrere .no-domene. Men trenger ikke .no domene akkurat nå. Så? flere forslag? har tenkt å kjøpe den om 1 time. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Igjen: Det virker veldig useriøst å skulle drive bissniss i norge med et .org-domene. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Slenger meg på denne, og sier at .org er for useriøst slik jeg også sa i den andre tråden. Jeg vil heller ikke være frekk med deg: men inntrykket jeg får er at dette ikke er veldig seriøst heller. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe, men som sagt jeg er ikke så proff når det er snakk om domenet, det er derfor jeg åpna en tråd her. Firma skal ikke bare være i Norge, kjenner mange andre for utlandet som vil ha nettsider av meg, så derfor velger jeg .Org Men tråd er løst og siden er bestilt, --> www.designway.org Takk for svar. (Vi har ledige stillinger for alle slags alder, trenger du? send pm) Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, spesielt ikke har tenkt å kjøpe den om 1 time.flagger seriøsitet. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, spesielt ikke har tenkt å kjøpe den om 1 time.flagger seriøsitet. Hva mener du? =P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (Vi har ledige stillinger for alle slags alder, trenger du? send pm) Hvordan er lønna? arbeidstid? osv..? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, spesielt ikke har tenkt å kjøpe den om 1 time.flagger seriøsitet. Hva mener du? =P Jeg vet ikke helt, får bare en følelse at du er 15 år gammel. (No offense) I tillegg at du skal begynne å ansette folk uten å ha registrert firmaet er ikke akkurat.... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Org er toppdomene ment for organisasjoner, ikke bedrifter. For kommersielle bedrifter har man .com Hvordan har du tenkt å ansette uten å ha bedrift? Hvor god kjennskap har du til regnskapsføring med ansatte? Det er no' dritt, med feriepenger, arb.giveravg., skatt, osv... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Er det ulovlig? Hvis det si fra, for da skal jeg registrere meg. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du kan jo ikke ha ansatte og dele ut lønning osv. uten å ha et registrert firma..? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe okay, takk for svar. Må lese litt mer på firma sidene, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå