Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med møkkarouter (DI-524)


Anbefalte innlegg

Har en skikkelig crappy router fra D-Link "DI-524" som er veldig vanskelig å samarbeide med.

Helst siden dag én har jeg hatt problemer med den.

 

Det største problem jeg har med den nå og som jeg har hatt hele tiden, er at jeg ikke får åpna porter. Jeg har prøvd å åpne dem akkurat slik folk beskriver at jeg skal kunne åpne dem, jeg har prøvd under Virtual Server, Firewall, Application, Filter.. Etter mye om og men har jeg alltid fått det til, men nå vil den absolutt ikke.

 

Har i tillegg prøvd å flashe den, restarte, reboote, bytte IP adresse mm, ingenting hjelper.

 

Noen som har peiling på denne routeren eller vet hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva som er problemet med når du forwarde portar då ?

Du går vel under port forwarding, so tastar du berre inn eit namn på application du vil forwarde. So TCP port og so ip-en til pcn du vil forwarde til. Husk at ipen kan forandra seg når du loggar på nettverket på nytt. So tastar du vel også inn UDP port. Og so trykk save settings. Då skal det gå bra.

Lenke til kommentar
Kva som er problemet med når du forwarde portar då ?

Du går vel under port forwarding, so tastar du berre inn eit namn på application du vil forwarde. So TCP port og so ip-en til pcn du vil forwarde til. Husk at ipen kan forandra seg når du loggar på nettverket på nytt. So tastar du vel også inn UDP port. Og so trykk save settings. Då skal det gå bra.

 

Har prøvd dette.

post-33354-1209833964_thumb.jpg

 

Kobla til nettverket på nytt også, men hjelper ikke. "Connection timeout" sier open port check tool..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...