Nordis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei. Jeg skal opp til en privatisteksamen i 2MX i Mai. Siden matematikk ikke er min sterkeste side har jeg allerede kjøpt boka 2MX og 2MZ med teskje som jeg bruker sammen med skoleboken jeg har. Men føler jeg mangler litt bakgrunn og har derfor lyst til å kjøpe 1MX og 1MZ med teskje også men finner ikke denne for salg... Så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i denne, eller har andre anbefalinger til nyttige bøker om matematikk blir jeg glad for tilbakemelding Også andre tips om alt fra hva jeg bør lese mest på til hvordan jeg bør jobbe med stoffet blir satt stor pris på. Synes selv jeg har problemer med å forstå selve eksamensoppgavene, hvordan formel man skal bruke osv. 2MX og 2MZ med teskje er forresten en knall bok som jeg gjerne anbelfaler til andre Kan bestilles via http://www.matematikkforlaget.no/ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så vidt jeg vet finnes ikke 1MZ. Men boka 1MX og 1MY med tesje finnes fra samme forlag. Lenke til kommentar
Nordis Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer ikke å se hvor du finner 1MX og 1MY med teskje der, ihertfall ikke på bestillingsskjemaet http://www.matematikkforlaget.no/bestill.asp Hvis du ikke tenker på eksamensoppgavesettene, men det er jeg ikke ute etter. Men du har rett i at det heter 1MY og ikke MZ. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer ikke å se hvor du finner 1MX og 1MY med teskje derStår i lista over bøker skrevet av Ole Petter Jensen. Det er ikke sikkert den finnes lenger. Lenke til kommentar
operg Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Fagene heter forresten 1T (MX) og 1P (MY) i dag. Kanskje har bøkene også skiftet navn? Lenke til kommentar
Nordis Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Klarer ikke å se hvor du finner 1MX og 1MY med teskje derStår i lista over bøker skrevet av Ole Petter Jensen. Det er ikke sikkert den finnes lenger. Jada er klar over at boka eksisterer, men nytter lite hvis den ikke er til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå