Einariperkele Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Heisann, I de siste dagene har jeg hatt et problem med PC-en min. Når jeg spiller høy-krevende spill som F.E.A.R (ikke det mest krevende, men uansett) henger PC-en seg fullstendig. Dog det er ikke alt. Noen ganger når jeg er på Xfire og MSN, og minimizer vinduene, kan PC-en også fryse seg. PC: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10169 Jeg har uninstallert de nåværende driverene, og brukt drivercleaner, så installert nye beta drivere til geforce. Jeg kunne spille spill som ikke var så krevende, men de høykrevende slo meg fortsatt ned i bakken. Noen ideer om hva som kan være galt, eller hvordan jeg feilsøker dette problemet? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 jeg ser det er bare 1 gb ram i pcn. kan være det som gjør det. du må forklare mere hvordan den "henger" seg ? "lagger" det bare ? rebooter den ? får du blåskjerm ? hvilket os har du ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Einariperkele Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 jeg ser det er bare 1 gb ram i pcn. kan være det som gjør det. du må forklare mere hvordan den "henger" seg ?"lagger" det bare ? rebooter den ? får du blåskjerm ? hvilket os har du ? Det jeg mener med at den henger seg, er at alt stopper. Jeg kan ikke gå i oppgavebehandlingen, ikke alt-tabbe, ingenting. Bildet står bare stille, og jeg kan ikke gjøre en dritt. Jeg får ikke BSOD, men jeg må reboote etter PC-en henger seg (dog det sier seg selv). Jeg har vista. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har du vurdet xp ? siden du spiller er ikke vista noe godt alternativ... Lenke til kommentar
Einariperkele Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 har du vurdet xp ? siden du spiller er ikke vista noe godt alternativ... Veit, men jeg fikk med vista på kjøpet, så jeg tenkte jeg skulle prøve det. Syns selv at vista er idiotisk mtp. hvor mye minne og prosess den bruker bare på tull og tøys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå