MrTjerbo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hallo. Når jeg går på min datamaskin, og skal åpne en harddisk, så dobbelklikker jeg, og mappa åpner seg i et nytt vindu. Hvis jeg høyreklikker istede, og trykker åpne, så åpner den seg i samme vindu. Men det er tungvindt. Og når jeg høyreklikker så kommer det noen rare tegn, der det vanlighvis skal stå åpne. Det som er utheva i svart. Noen som vet hva som er gæli? Endret 3. mai 2008 av MrTjerbo Lenke til kommentar
juhu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Høres mer ut som et programvareproblem enn hardware synes jeg.. Hvilket operativsystem kjører du? Er dette tilfellet med alle disker? Det at det åpnes i nytt vindu kan ordnes i vis -> mappealternativer et sted Lenke til kommentar
MrTjerbo Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Høres mer ut som et programvareproblem enn hardware synes jeg.. Hvilket operativsystem kjører du? Er dette tilfellet med alle disker? Det at det åpnes i nytt vindu kan ordnes i vis -> mappealternativer et sted Jeg kjører 64bit XP. Det skjer med alle diskene ja. En kamerat av meg hadde det samme problemet han også Lenke til kommentar
juhu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kanskje det er et kjent problem da.. anbefaler deg å kjøre windows-update for å se om det har kanskje kommet noen bugfix for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå