midtownmadnes Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hva gjør denne koden? jeg får framm: Change active speech codec? ok eller tilbake? hva hjelper det med å trykke på OK hva er ulemepene hva er fordelene`? Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Trykker du *3370# restarter mobilen din. Den går da inn i et modus kalt "Enhanced Full Rate". Den skal da gi bedre lydkvalitet mot 5% midre taletid. For å slå av Enhanced Full Rate, trykk #3370#... Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Takk er det andre triks til denne mobilen untat denn vi sa nå? si alle dere kan Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 *4720# hva gjør denne da ? Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Her finner du andre ting du kan prøve ut på mobilen din... Noe som "gratis SMS" og sånt tror jeg neppe fungerer... Skriv tilbake hvis du fant noe gøyt... http://mobile.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 eneste problem er at 3510 ikke står der! Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 eneste problem er at 3510 ikke står der! Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg vet det. Det er ingen særegne koder, men prøv noen andre du finner... Det er ikke så mange som funker uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå