Gå til innhold

Take Two hetser linux(m.m.) med GTA IV !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke bli med i enda en windows vs linux krangel... øh, diskusjon, så jeg bare nevner at jeg har Vista på den stasjonære PCen for å kunne spille og linux (Ubuntu) på den bærbare. Begge har sine fordeler og ulemper, så det spørs mest hva du vil bruke den til. Og jada, jeg har mye musikk (mp3 og wma) på linux og har ingen problemer med å se filmer der. Windows-spill fungerer selvsagt ikke, men linux fungerer helt utmerket til alt annet jeg trenger den til. ;)

 

Men gidder ikke følge med i denne tråden særlig lengre. Den kan gjerne plasseres i gullkorn da det er så patetisk å ta seg nær av linux-parodien at det blir morsomt, men er det noe vits å diskutere det? ;)

Lenke til kommentar
Hvis dette var ment som en morsom easter egg så syns jeg de har gått for langt.

Men ikke overraskende siden Take Two er på betalingslista til Microsoft.

 

Nei, det er siste gang jeg kjøper spill fra Take Two!

 

For mer info les: http://digg.com/linux_unix/Take_Two_clearl...d_against_Linux

 

Må bare le nå :!: Greit at man kan drepe og slakte folk i spillet, men disser de linux, nei da har det gått for langt^^

 

tar du deg nær av det der, sliter du , jeg kødder ikke.

Lenke til kommentar
ja fy flate ! de bør trekke spille fra hyllene.

 

Bra å se at opensource miljøet forsatt har humoren i behold

Når du ikke kan flire av deg selv er det vell bare å legge seg i senga å grine....

Dette er ikke humor, det er dritt kasting! Trodde Take Two var et seriøst selskap.

 

Javel? Så det er helt greit å slenge all slags mulig dritt om Microsoft, men Linux skal man ikke få kødde med...

 

Seriøst, hva er problemet? Alle produkter har sine fordeler og ulemper, Microsoft har sikkert tatt sin del av kritikkverdige og tvilsomme beslutninger, men du viser en holdning som er ekstremt sort-hvit og ureflektert.

 

Jeg ser heller ikke hva du klager over. For meg ser dette ut som en helt vanlig parodi som spiller på normale oppfatninger og tanker rundt Linux.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Død over Rockstar!

De har i alle fall ingen rett til å underholde oss med parioder/sarkasme/dissing av reality programmer!

 

America's top whores liksom!

hvem i huleste kan synes at noe sånt er morsomt! er jo like ille som at Linux blir disset!

 

Nei huff, nå burde Rockstar gå til bestemødre inc og be om tilgivelse for sine synder!

 

 

Nuvel, hvis dere unnskylder meg skal jeg le hele veien til banken (geddit?) mens jeg kjører over et 10talls fotgjengere, blir kliniskt gal og erger meg over parodiene på radioen!

 

nei huff a meg ROckstar...

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...