langtongting Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 LOL, jeg lo godt av denne gitt. Og dette klarer noen å ta seg nær av. Rofl! :!: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Syns det var rimelig treffende det der da, Linux er ikke akkurat sikkert i forhold til XP/Vista. Bra for servere men ikke for noe annet. Ehm, jaha? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Mangler bare at icc prøver å redde seg inn med en "Kødda bare da!" eller noe nå =D GTA4 kommer bare med flere of flere overaskelser, lurer på hvor mye "småtteri" det er i dette spiller som majoriteten av spillerene ikke noen gang vil se ^^ Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Syns det var rimelig treffende det der da, Linux er ikke akkurat sikkert i forhold til XP/Vista. Bra for servere men ikke for noe annet. Hva er dine erfaringer med Linux? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 LOL, nå BLIR det faktisk en windows vs linux krangel også. Fantastisk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg gidder ikke bli med i enda en windows vs linux krangel... øh, diskusjon, så jeg bare nevner at jeg har Vista på den stasjonære PCen for å kunne spille og linux (Ubuntu) på den bærbare. Begge har sine fordeler og ulemper, så det spørs mest hva du vil bruke den til. Og jada, jeg har mye musikk (mp3 og wma) på linux og har ingen problemer med å se filmer der. Windows-spill fungerer selvsagt ikke, men linux fungerer helt utmerket til alt annet jeg trenger den til. Men gidder ikke følge med i denne tråden særlig lengre. Den kan gjerne plasseres i gullkorn da det er så patetisk å ta seg nær av linux-parodien at det blir morsomt, men er det noe vits å diskutere det? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hehe..ganske latterlig heile denne tråden...sjølsagt måtte det vere ein open source luring som blei støtt.. for mitt bruk suger både linux og vistahestelem..! XP ftw.,! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Pappaen min er sterkere enn pappaen din Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvis dette var ment som en morsom easter egg så syns jeg de har gått for langt. Herreguuud, ha litt humor da mann. Alle som har spilt GTA-spill vet at det er parodier i bøttevis på kjente produkter og firmaer gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvis dette var ment som en morsom easter egg så syns jeg de har gått for langt.Men ikke overraskende siden Take Two er på betalingslista til Microsoft. Nei, det er siste gang jeg kjøper spill fra Take Two! For mer info les: http://digg.com/linux_unix/Take_Two_clearl...d_against_Linux Må bare le nå :!: Greit at man kan drepe og slakte folk i spillet, men disser de linux, nei da har det gått for langt^^ tar du deg nær av det der, sliter du , jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det ekstra artige er jo at noen diehards klarer å bli fornærmet av en slengkommentar som "Linux er ikke akkurat sikkert i forhold til XP/Vista" og tar en "I DEMAND JUSTICE"-holdning i en tulletråd som dette. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ta det med ro, det er jo bare humor! De kødder jo masse med europa, tenk om alle i europa skulle reagert på samme måte, da kunne det blitt krig! Jeg syntes det er flott humor! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 We should all go together and raise money for curing broken funnybones! Lenke til kommentar
Goffi1983 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 *Because Life isnt difficult enough* Hahaha, jeg skal så kjøpe dette spillet når skattepengene kommer TakeTwo tar ting perfekt på kornet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Trådstarter kommer nok ikke tilbake til tråden sin, for han regner oss alle som betalt av Microsoft så vi er ikke verdige å snakke med. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er vi ikke det da? Jeg får hvertfall 15000 kroner hver måned bare for å disse linuxfolk på nettet. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) ja fy flate ! de bør trekke spille fra hyllene. Bra å se at opensource miljøet forsatt har humoren i behold Når du ikke kan flire av deg selv er det vell bare å legge seg i senga å grine.... Dette er ikke humor, det er dritt kasting! Trodde Take Two var et seriøst selskap. Javel? Så det er helt greit å slenge all slags mulig dritt om Microsoft, men Linux skal man ikke få kødde med... Seriøst, hva er problemet? Alle produkter har sine fordeler og ulemper, Microsoft har sikkert tatt sin del av kritikkverdige og tvilsomme beslutninger, men du viser en holdning som er ekstremt sort-hvit og ureflektert. Jeg ser heller ikke hva du klager over. For meg ser dette ut som en helt vanlig parodi som spiller på normale oppfatninger og tanker rundt Linux. Endret 4. mai 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Død over Rockstar! De har i alle fall ingen rett til å underholde oss med parioder/sarkasme/dissing av reality programmer! America's top whores liksom! hvem i huleste kan synes at noe sånt er morsomt! er jo like ille som at Linux blir disset! Nei huff, nå burde Rockstar gå til bestemødre inc og be om tilgivelse for sine synder! Nuvel, hvis dere unnskylder meg skal jeg le hele veien til banken (geddit?) mens jeg kjører over et 10talls fotgjengere, blir kliniskt gal og erger meg over parodiene på radioen! nei huff a meg ROckstar... Endret 4. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
hightow Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Huff ja, satire er no' dritt. Legg ned alt innen populærkulturen som berører dette området. Det samme gjelder ironi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har ikke denne tulletråden levd lenge nok, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg