Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i en jeg ikke kjenner, har nummer...

Gjest member-63169

Anbefalte innlegg

Gjest member-63169

Jeg er nesten forelsket i en jeg dessverre ikke kjenner, tror jeg har fått nummeret hennes, er ike sikker på om det er hennes.

Hvordan kan jeg finne ut av det? sende en mld og spørre henne? men hva skal jeg si da??? Har aldri snakket med henne i edru tilstand ihvertfall. mn gik forbi henne engang så sa hun hei:) skjønte ikke d var henne før lenge etterpå...

Hun har dessverre ikke facebook, så kan ikke sjekke der. men kansje eg kan spørre som anonym om hun vil lage d?

Endret av member-63169
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169
Då sender du ei melding, og skriv takk for sist, namnet ditt, om ho hugsar deg, osv...

Hmm, hørest ikke så smart ut da, liker jenter folk som inbiller seg ting da og finner på ting som ikke har skjedd?

kjenner du noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner denne dama?

Nei dessverre, vet lite om henne

Lenke til kommentar

Veit ikkje korleis ho kan sei hei til deg utan at du veit kva ho heiter, eller at du ikkje kjenner nokon som kjenner ho. Men i alle fall seier du at du har møtt ho før, så her er korleis eg ville gjort det:

Først sender du melding og skriver noko lignende: "Hei, kven er du? Har nummeret ditt, men kan ikkje huske korleis eg har fått det."

Når du får svar, eller kanskje eit namn, så sender du tilbake med eit spørsmål som kan bekrefte at det er ho du snakker med (sidan det kan vere nokon andre du prater med, sidan du ikkje kan namnet på ho). F.eks du kan spør om ho er den personen du såg ein spessiell plass.

Eksempel: "Ok. Eg er <namnet ditt>. Er du ho som sa hei til meg den gangen eg stod å venta på bussen i vinter den morgonen det var -20grader??"

Du må sjølvsagt bytte ut bussplassen med den plassen ho sa hei til deg

Lykke til :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...