zyrtec Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tok meg friheten å smelle ihop en ny versjon av den, jeg... Du trenger ikke å bruke den, altså: bare et forslag! Her mye bedre. oversiktlig og enkelt, uten unødvendig dilldall. Enig! -pluss at den ble kulere og mer behagelig og se på... Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Off-topic: Forresten så skrives ingen norske ord med tre like bokstaver etterhverandre, selv ikke bussjåfør. Ja, jeg vet det, men det ble bare slik Er det noen som har kommentarer på det nye designet da? http://home.no.net/setoff/setofffarge.htm Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Sleng inn noe rødt noe eller noe i den duren. (oransj, osv.) Tror det kan hjelpe en masse. Joa Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Hvor på siden bør jeg få inn litt rødfarge da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg syns personlig at siden er bra som sånn den er nå. Det jeg hadde gjort er å ha en liten (veldig liten) beskrivelse under hvert kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå