Gå til innhold

Ta en titt


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om designet på denne siden?

 

Edit: PS: det kan hende at dere som kommer inn på siden vår de nærmeste dagene kommer inn på en side som er helt knust (da tenker jeg på skrifttype, -størrelse o.l., men ha tålmodighet. OK? Da er vi enig om det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Times new roman er ikke bra! Prøv Verdana eller muligens Arial, du..

 

- Logoen passer liksom ikke sammen med resten av siden. Den har for eksempel ikke de samme fargene osv.

 

- En side som det der burde være såppas samlet at man med 1024x768 burde kunne se hele siden uten å scrolle noe.

 

- Den røde fargen på linkene kan bli litt hard og vanskelig å lese mot den blå/turkise bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Prøvde å bytte skrift, men det ble ikke noe bra. Det med banneret er jeg fullstendig klar over, men er virkelig den røde fargen på linkene vanskelig å lese? Det syns ikke jeg, men hvis jeg får flere "klager" på dette skal jeg se om jeg finner en annen farge som passer, man det er liksom ikke så mange andre farger, bortsett bra navyblue, som passer til den bakgrunnsfargen jeg har nå og den har jeg ikke så veldig lyst til å skifte.

Lenke til kommentar
man det er liksom ikke så mange andre farger, bortsett bra navyblue, som passer til den bakgrunnsfargen jeg har nå og den har jeg ikke så veldig lyst til å skifte.

Hva mener du? Man har da 255^2 farger, har man ikke?

 

R x G x B

255 x 255 x 255

255^2

 

 

Eller tar jeg veldig feil nå? :-?

Lenke til kommentar
Jeg er jo klar over at det finnes utallige farger i html, men det er ikke så mange farger som passer (er leselig) til den bakgrunnsfargen jeg har nå.

 

Greit nok det, men da burde du bytte bakgrunnsfarge. Det er endel fargekombinasjoner man skal unngå, dette fordi hver 3 mann er "fargeblind". Jeg for min del har store problemer med å se den røde skriften på den turkise bakgrunnen. Problemet er at skriften flyter ut på en måte.

 

Hold deg unna kombinasjoner med rødt, grønt, gult og blått så skal det nok gå bra... :)

 

 

 

Flashpoint... :woot:

 

 

 

Des,OUT!

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til ny bakgrunnsfarge da? Det bør være en så nøytral farge som mulig. Fint hvis noen kommer med forslag på bade bagrunns-, tekst- og linkfarge...

fordi hver 3 mann er "fargeblind".

Dette blir litt utenfor temaet, men er virkelig hver 3 person fargeblind?

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at den nye versjonen til mikka er mye bedre, men fargene likte jeg ikke så veldig godt, så hvis mikka eller noen andre har fargeforslag hadde det vært fint. Takker for all hjelpen jeg har fått til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...