kevvah Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 doffen du leder om du tar huseklepp , og en av de anddre pluss 1 pakke Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 doffen du leder om du tar huseklepp , og en av de anddre pluss 1 pakke Jeg tar det litt senere.Men nå har eg Huseklepp og 1 pakke og så kommer det ein til men har snakka med nogen andre og med dei. Kan bare vær eg får Huseklepp for dei brøver og forminske det selv om dei har ein DEAL med meg.. Lenke til kommentar
erikaj Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 jeg byr r.strand ,og a gashi i gull , j.L.bjørdal i diamant.... Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 ingen leder.. de har blitt noe feil såå budrunden startet på nytt Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Da byr jeg: Erik Huseklepp i gull og Magnus Myklebust i gull+i pakke Lede eg/DEAL Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Byr Per Ciljan Skjelbred i diamant! Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hvorfor byr dere penger ??? det er ikke noe vits de da.. Det er jo spennende.Vi kan få bedre og dorlige... Det er nogen våghalser og det kan komme godt med om du tar sjangser. byr: berg hestad (diamant), f. holm i gull.. og et gult kort.. Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 super-vegi leder så vidt over doffen Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Trekke budet,skal bytte han me en annen Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Trekke budet,skal bytte han me en annen ok, byr austbø og jørgen horn i gull og en pakke med fotballkort for Reginiussen Trekke budet,skal bytte han me en annen ok, byr austbø og jørgen horn i gull og en pakke med fotballkort for Reginiussen Lenke til kommentar
doffenauglend Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 doffen leder Kor tid stoppe aksjonen. Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 auksjonen avsluttes , har byttet han Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 ingen på forumet , fikk pall i diamant og skjønsberg i gull-.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg