Roobs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei! Min Acer gikk dunken her om dagen, og nå tenkte jeg at jeg skulle "fikse" den. Jeg får ikke startet Windows på vanlig måte. Derfor har jeg tenkt til å formatere c-disken, med operativsystem og diverse programmer, noe jeg ser på som enkleste utvei. Problemet er at jeg har en del viktige dokumenter og filer på D-disken, og jeg er redd for å slette disse hvis jeg starter og bruker eRecovery ved å trykke ALT+F10. Vil også slette D-disken hvis jeg benytter med av eRecovery eller er dette valgfritt? Har noen finne et fornuftig svar på dette, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å slippe å måtte miste verdifulle data på D-disken? Håper noen snille sjeler kan hjeøpe meg.. Mvh Robin! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er vel normalt bare C: som blir slettet. Men du kan f.eks kopiere innholdet på D: til en ekstern hd for å være sikker. Lenke til kommentar
Roobs Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Problemet er at jeg får blåskjerm:S men hvis det er slik at bare C-partisjonen blir slettet, s¨å er det jo greit! Lenke til kommentar
Roobs Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Nå får jeg bare helt svart skjerm når jeg starter og. Noen som kan hjelpe? Litt krise egentlig! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Mulig det er hardvarefeil da. Og da må evt maskinen sendes inn for å fikses. Du har vel ennå reklamasjon på den? Hvor langt kommer du før du får svart skjerm da? Det kan f.eks være hk som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Roobs Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Kommer ikke bilde i det hele tatt, men ringer Acer Norge til mandag og hører hva de har å si. Kanskje jeg må sende den inn, men uansett. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå