Tullballj Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har en Acer pc med ATI Radeon 9700 skjermkort. Jeg har også en kabel hvor jeg plugger i tv-utgangen på pcen og i hodetelefonutgangen. I andre enden er det en scartplugg hvor jeg kobler til tv. Jeg får fram bilde¨på fjernsynet, men det er bare i sort/hvitt... Hva kan jeg gjør for å få det i farger? Hjemme fikser jeg problemet med å bytte til en annen scartinngang på fjernsynet. På dette apparatet er det ikke mulig å bytte... Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har hatt samme problemet selv, men såvidt jeg vet så finnes det ikke løsning på det. dette skjer med både nvidia og ATI kort om jeg husker rett. og tror det rett og slett ikke kan fikses.: ( men så er ikke jeg noen proffesjonell på tv'er heller: ) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tipper TV-en ikke støtter s-video. Du må da ha en S-video-til-composite-adapter og evt. en compoiste(RCA) til scart-overgang. Noen TV-er med flere scart-innganger har ofte en scart med rgb og en scart med s-video. Ellers er det vanlig med kun RGB (ikke s-video). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå