magikern Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 kom på en ting da jeg skrev dette, hva skriver man som header for å få html i mailen , feks hvis man skal legge med en link. fant det... Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 kom på en ting da jeg skrev dette, hva skriver man som header for å få html i mailen , feks hvis man skal legge med en link. fant det... kunen jo vært fint om du kunne dele det. For andre som kanskje lurer på det samme engang. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 ehh hmm kanskje en fordel å skrive feilmeldinga da. Det er bare en vanlig 'siden finnes ikke' feilmelding Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 kom på en ting da jeg skrev dette, hva skriver man som header for å få html i mailen , feks hvis man skal legge med en link. fant det... kunen jo vært fint om du kunne dele det. For andre som kanskje lurer på det samme engang. jeg brukte det i det scripte som jeg la link til noen poster over her... Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Bare glem det alle sammen. Jeg fikk det til! Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå