hitokiri Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Mystiske bilder viser en ny og liten Apple-mobil. Les mer Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Skal ha ny telefon snart så apple kan bare komme med mange modeller for min del . . Endret 4. mai 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Med tanke på hvor stygg den var, så er det vel bedre å håpe at den ikke er ekte. Til og med skjermen så ut til å være av plast. Skrekk og gru. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Var ikke veldig Apple-feeling på den telefonen der. Plast all the way Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 ser jo nesten helt ut som en ipod touch da. . Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Satser på at det er falsk. Ser jo helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den nye tjukke må være i plast pga GPS, men hvis dette er en liten ny og tynnere uten GPS var det litt rart hvis denne også er i plast. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Apple vil neppe gå fra Glass skjerm til Plast skjerm. EDIT: Når jeg tenker over det så minner det om noe HTC kunne mekket sammen. (+en ukreativ kid med photoshop) Endret 3. mai 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 ser jo nesten helt ut som en ipod touch da. . iPhone er en iPod touch med telefon egenskaper Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nekter å tro at dette er ekte , er vertfall ikke mye logikk i at apple skal gå vekk ifrå looken de har på stort sett alle produktene sine utenom macbook . altso metall , ikke plast . Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Bildet er vannmerket iPhon.fr... Artikkelen på siden der sier den er fake... 90% sikker på at det er fake... kinakopi... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 bare jeg som begynner å bli litt lei av alle de "ny iphone?" artiklene som kommer støtt og stadig? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 begynder å bli litt lei av folk som skal syte om et eller annet hver gang noe nytt om iphone/apple generelt kommer ut jeg Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fake. Hold tissemannen inne folkes, og slipp den løs når apple offesielt kommer med den nye iphonen... hvis de gjør det da Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jepp, rimelig sikkert at det ikke er den nye iPhone. Den blir nok mer lik den eksisterende modellen enn den der, som ser ut som en kjip etterligning av LG Viewty. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når jeg tenker over det så minner det om noe HTC kunne mekket sammen. (+en ukreativ kid med photoshop) Helt enig, dette ligner absolut noe HTC kunne lagd. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den var ganske så stygg, håper det ikke er en ny iPhone da, jeg har netopp bestilt en 16gb. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 For øvrig litt vittig om dette faktisk er neste iPhone. Blir da morsomt å se om den blir målt opp mot forrige modell i kvalitet, eller om den blir målt opp mot konkurrerende modeller i funksjonalitet, eller eventuelt en kombinasjon. Om den er ekte, er den drepen for Apples mobilsatsing. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 NEI...dette er ikke nye iPhone! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Selfølgelig er den fake. Den ser rett og slett ut som en dårlig kopi av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg