Gå til innhold

8800GT SLI flimmer.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et problem når jeg kjører SLI med to 8800GT kort. Alt funker som det skal i windows, men i spill og 3dmark får jeg en svært irriterende flimring. Dette er altså bare når jeg kjører med SLI aktivert, og problemene er borte når jeg skrur det av.

Jeg tenkte at det kanskje var noe galt med det ene kortet, så jeg prøvde å koble skjermkabelen til dette kortet isteden for det jeg vanligvis bruker, dette førte til at jeg ikke fikk noe bilde i det hele tatt. Kan det være at dette kortet ikke funker som det skal, og derfor rett og slett bare forstyrrer det andre kortet når jeg har SLI aktivert?

Har prøvd med vsync både av og på, og flimringen er der i begge tilfeller.

Grafikkort: Asus Geforce 8800GT - 7.15.11.6925

Hovedkort: EVGA nForce 780i SLI.

Operativsystem: Windows Vista Ultimate 64 bit.

Håper på svar :)

Jon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har et problem når jeg kjører SLI med to 8800GT kort. Alt funker som det skal i windows, men i spill og 3dmark får jeg en svært irriterende flimring. Dette er altså bare når jeg kjører med SLI aktivert, og problemene er borte når jeg skrur det av.

Jeg tenkte at det kanskje var noe galt med det ene kortet, så jeg prøvde å koble skjermkabelen til dette kortet isteden for det jeg vanligvis bruker, dette førte til at jeg ikke fikk noe bilde i det hele tatt. Kan det være at dette kortet ikke funker som det skal, og derfor rett og slett bare forstyrrer det andre kortet når jeg har SLI aktivert?

Har prøvd med vsync både av og på, og flimringen er der i begge tilfeller.

Grafikkort: Asus Geforce 8800GT - 7.15.11.6925

Hovedkort: EVGA nForce 780i SLI.

Operativsystem: Windows Vista Ultimate 64 bit.

Håper på svar :)

Jon.

Hey, hvis du skal teste det andre kortet så tror jeg du må bytte om og sette det i øverste slotten... Merkelig problem du har i alle fall. Ikke hørt om noe sånt før..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...