Gå til innhold

Problemer vedrørende spilling på en AOpen barebone 1557GLS

Anbefalte innlegg

Har en gammel AOpen barebone 1557GLS skrudd sammen av Netshop som jeg har problemer med når jeg skal spille spill. Alt går bra i starten, fin flyt ingen problemer, men etter en stund virker det som om laptopen "slapper av" hvis jeg skal si det sånn. Vifta slår seg ned et par hakk og jeg mister omtrent all FPS. Tiden på når dette intreffer etter at jeg har startet spillet varierer forøvrig. Det eneste som hjelper er enten å starte spillet på nytt slik at den begynner å jobbe tilstrekkelig igjen, eller å alt+tabbe ut i Windows en stund. Dette blir meget irriterende etterhvert, og er strengt tatt ikke akseptabelt.

Jeg tenkte først at det kunne være noe strømsparinginnstillinger som slo inn, så jeg slo av alt av sparing for å sjekke, men det hjalp ikke.

Andre tanker jeg har rundt årsaken til problemet er at PCen multiplier seg ned i prosessoren eller lignende, men her skal jeg trå jævlig forsiktig siden jeg vet ytterst lite om sånt.

Alt av drivere og windows oppdateringer er forøvrig innstalert. PCen er også scanna så ren at det er ikke verken trojaner eller annet lumsk å se i mils omkrets. Problemet har også vært tilstede over flere forskjellige Windows-installasjoner. Så formatering vil heller ikke hjelpe.

Noen som har noen forslag til tiltak som kan hjelpe meg med dette problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...