Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sett at jeg laster ned spill X fra Playstation Store, og har lyst til å spille dette hos en kamerat. Er dette mulig? I så fall; hvordan? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Logge på kontoen din hos han, så går du på downloadlisten. Jeg mener det var sånn. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Logge på kontoen din hos han, så går du på downloadlisten. Jeg mener det var sånn. Jepp er riktig det Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Blir det da lagret på min kamerats PS3, så han kan fortsette å spille det etter at jeg har dratt? Kan jeg gjøre dette så mange steder jeg vil? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja hvis han er logga på kontoen din så Hvis han spiller på din konto så kan ikke du være logga på samtidig da Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Okai, det suger.. Så hvis han spiller på min, så får ikke jeg spilt? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg tror du får spilt alle spill du ikke må være online for å spille Har ikke kjøpt noen spill fra ps store, men regner med att du må være online for å få spilt de Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis jeg laster ned spill fra Store og nettet mitt krasjer - får jeg ikke spilt da eller? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis jeg laster ned spill fra Store og nettet mitt krasjer - får jeg ikke spilt da eller? Joda, du får spillt spill lastet ned fra Playstation Store både offline og online. Selvfølgelig sier det seg selv at for spill hvor det er online-muligheter må du være online for at disse skal fungere. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Da burde det vel funke at begge to spiller samtidig? Hvis man ikke er på nett, hvordan skal PS'en finne ut om vi begge er logget på? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis jeg laster ned spill fra Store og nettet mitt krasjer - får jeg ikke spilt da eller? Joda, du får spillt spill lastet ned fra Playstation Store både offline og online. Selvfølgelig sier det seg selv at for spill hvor det er online-muligheter må du være online for at disse skal fungere. Ellers når du laster ned spill på PS Store så kan du spille spillene du har lastet ned uten å være logget på den kontoen du kjøpte det på Men GTP:5 som jeg laste ned fra Ps store kan jeg ikke spille på andre kontoer en den jeg lastet det ned på og jeg må være logget inn på PSN.... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Så det vil funke med alle andre enn GT5 Prologue? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Så det vil funke med alle andre enn GT5 Prologue? Det vet jeg ikke, men trur det er bare sånn på online spill Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis GT5P og Warhawk er de eneste som ikke funker, er jo det flott.. Skjønner også at man ikke kan spille spillene online samtidig.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis du laster ned et spill til playstation så blir det jo lagra der.. Skal vel ikke være noe problem å spille det da vel eller? Selv om du bruker en annen konto enn den du laste det ned med Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Det var slik jeg også tenkte.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 http://translate.google.com/translate?u=ht...=nl&ie=UTF8 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis du laster ned et spill til playstation så blir det jo lagra der.. Skal vel ikke være noe problem å spille det da vel eller? Selv om du bruker en annen konto enn den du laste det ned med Det var ikke slik med GTP 5 hvertfall, så trur ikke det er sånn på alle spill.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå