sm1pea07 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg får ikke min cd brenner (Samsung SW-408B) til å fungere med Easy CD creator 5 Platinum selv etter att de nyeste oppdateringer er lagt inn. Da tenker jeg på oppgradering til v.5.02d Brenne programmet finner brenneren bare som en vanlig CD rom, men det står ikke noe under CD recorder properties. Very strange. I følge Roxio skal brenneren være støttet helt fra Easy CD creator 4. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg hadde easy creator 5 sammen med min plextor, men det var veldig vanskelig å få i gang brenningen for brenneren sto å snurra opp og ned i ett sett. Skifta så til nero og har ikke angra siden. Fungerer kjempebra. Ikke så fin design som creator 5 platinum, men utseende er ikke alt. Du kan jo laste ned en prøveversjon fra nero sine sider. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg bruker Easy cd creator Platinum 5.0. Fungerer helt topp sammen med min Plexwriter 16/10/40. Jeg har oppgradert til versjon 5.02c. Hadde litt problemer relatert til de du har. Men etter denne oppgraderingen er alt som det skal være. Lykke til Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hadde installert Easy Cd Creator 5 på maskina i win 98se. så oppdaterte jeg til xp. i xp får jeg verken kjørt, avinstallert eller installert easy Cd Creator på nytt. noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg kjørte EZ C før. Feilbrente over 70% av CDene mine (Verbatim og :sad:) Så la jeg inn Nero, og nå mobber jeg de med Plextor brennere :razz: Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 22:25, Releazme skrev:Hadde installert Easy Cd Creator 5 på maskina i win 98se. så oppdaterte jeg til xp. i xp får jeg verken kjørt, avinstallert eller installert easy Cd Creator på nytt. noen som vet hva jeg kan gjøre? ----------------------------------------------------- skal du kjøre cd creator i xp må du ha den siste pachen til programmet. fåes på hjemmesiden til easy creator(husker den ikke i farten). Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 http://www.roxio.com. Der ligger også en "How to " få programmet til å virke i xp Bruksannvisning for installasjonen til 5.02 Lenke til kommentar
airguard Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 22:25, Releazme skrev:Hadde installert Easy Cd Creator 5 på maskina i win 98se. så oppdaterte jeg til xp. i xp får jeg verken kjørt, avinstallert eller installert easy Cd Creator på nytt. noen som vet hva jeg kan gjøre? du må laste ned oppgraderinene til winxp directcd og easycdcreator50 vil ikke virke i xp uten de last ned her: http://www.roxio.com/en/support/ecdc/xpup.jhtml airguard [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-01-16 10:40 ] Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Har Plexwriter 24/10/40 funker helt perfekt i Easy cd creator 5. båtte oppgradere til den nyeste versjonen da men.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 22:28, sosohal skrev:Så la jeg inn Nero, og nå mobber jeg de med Plextor brennere :razz: Mobber du folk med Plextor brennere? Det er det psykeste jeg har hørt :smile: Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hvorfor er det så brenn-viktig å få et brenneprogg til å virke i xp? Xp har jo inkludert brenneprogram, og med xp powertoys brenner den også Iso images. Hva er det deres brenneprogg gjør som ikke xp gjør? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Første og siste gang jeg prøvde det innebygde XP-brenneprogrammet gikk det forferdelig tregt. - Først kopierte jeg alle filene som skulle brennes til den virtuelle cd'en (tok en del minutter) - XP kopierte deretter alle filene på nytt til en annen "hurtigbuffer" (tok også like mange minuter) - Og ikke minst utnyttet den ikke max brennehastighet på min Plextor 12/10/32. Så istedet for å brenne en full cd med et vanlig brenneprogram på 6-7 min. brukte XP rundt en halv time! Det sier seg selv hva man bør bruke. Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har fått Easy CD Creator 5 platinum til å virke med brenneren min (Samsung SW-408B) nå. Jeg kjører Windows Me og ikke XP. Har prøvd XP men likte det ikke. Flere har hatt store problemer med XP og har gått tilbake til Me eller 98SE som fortsatt er best for hjemme pc'er. Det inkluderte brenne programmet i XP suger etter min mening. Det har svært få valgmuligheter. For å få brenneren min til å virke så måtte jeg flashe minnet i brenneren. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 XP suger med tanke på brenning. Bruker EasyCD 5 standard og det fungerer helt fint med min Yamaha 2100S. Med XP`s intigrerte brennefunksjoner fungerer det svært dårlig å ta backup av CD-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå