Gå til innhold

Easy CD creator 5 Platinum

sm1pea07

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke min cd brenner (Samsung SW-408B) til å fungere med Easy CD creator 5 Platinum selv etter att de nyeste oppdateringer er lagt inn. Da tenker jeg på oppgradering til v.5.02d Brenne programmet finner brenneren bare som en vanlig CD rom, men det står ikke noe under CD recorder properties. Very strange. I følge Roxio skal brenneren være støttet helt fra Easy CD creator 4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde easy creator 5 sammen med min plextor, men det var veldig vanskelig å få i gang brenningen for brenneren sto å snurra opp og ned i ett sett.

Skifta så til nero og har ikke angra siden. Fungerer kjempebra. Ikke så fin design som creator 5 platinum, men utseende er ikke alt.

Du kan jo laste ned en prøveversjon fra nero sine sider.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-14 22:25, Releazme skrev:

Hadde installert Easy Cd Creator 5 på maskina i win 98se. så oppdaterte jeg til xp. i xp får jeg verken kjørt, avinstallert eller installert easy Cd Creator på nytt. noen som vet hva jeg kan gjøre?

-----------------------------------------------------

skal du kjøre cd creator i xp må du ha den siste pachen til programmet. fåes på hjemmesiden til easy creator(husker den ikke i farten).

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-14 22:25, Releazme skrev:

Hadde installert Easy Cd Creator 5 på maskina i win 98se. så oppdaterte jeg til xp. i xp får jeg verken kjørt, avinstallert eller installert easy Cd Creator på nytt. noen som vet hva jeg kan gjøre?

du må laste ned oppgraderinene til winxp directcd og easycdcreator50 vil ikke virke i xp uten de

last ned her:

http://www.roxio.com/en/support/ecdc/xpup.jhtml

airguard

[ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-01-16 10:40 ]

Lenke til kommentar

Første og siste gang jeg prøvde det innebygde XP-brenneprogrammet gikk det forferdelig tregt.

- Først kopierte jeg alle filene som skulle brennes til den virtuelle cd'en (tok en del minutter)

- XP kopierte deretter alle filene på nytt til en annen "hurtigbuffer" (tok også like mange minuter)

- Og ikke minst utnyttet den ikke max brennehastighet på min Plextor 12/10/32.

Så istedet for å brenne en full cd med et vanlig brenneprogram på 6-7 min. brukte XP rundt en halv time! Det sier seg selv hva man bør bruke.

Lenke til kommentar

Jeg har fått Easy CD Creator 5 platinum til å virke med brenneren min (Samsung SW-408B) nå. Jeg kjører Windows Me og ikke XP. Har prøvd XP men likte det ikke. Flere har hatt store problemer med XP og har gått tilbake til Me eller 98SE som fortsatt er best for hjemme pc'er. Det inkluderte brenne programmet i XP suger etter min mening. Det har svært få valgmuligheter. For å få brenneren min til å virke så måtte jeg flashe minnet i brenneren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...