Fjaslokt Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg har planer om å bygge et akvarium med plastfisker til vannnkjølinga mi (vanntanken) , da jeg ikke har et plexi kabinett og gidder ikke å kjøpe det er det vel ikke no vits hvis ingen ser moden min.. det jeg da tenker er å montere akvariumet foran i bunn, og faktisk å skjære av hele "tuppen" hvis dere shønner. kappe av på skrå fra rett under HDD vidre til under HK skruefeste.. deretter lage en ramme av det jeg skjærte ut i acryl, og poppelime dette på. det hadde vel vært dritfett hvis det hadde vært pent gjort? Samme hvis dette funker og jeg får litt erfaring hadde det vel vært tøft å dele hele kabinettet i to på skrå og ha halvt alu. og halvt plexiacryl? Noen som har prøvd noe lignende eller her noen motsigelser til dette? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Du... JEg ville ene gang gå inn et kombiprosjekt m bruttern men han sa nei... Kombinere tropefisk og vannkjøling... Du kan jo faktisk prøve...eller du kan kjøpe et akvarium med slik medfølgende trebenk under.... OG bygge Pcen inn i skapet og la vannkjøling varme opp... Mulighetene er uendelige!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå