Dyrehagen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ja, jeg er klar over at de to siste trådene her handler om akkurat det samme, men jeg lager en egen en allikevel=) Spørsmålene mine er ikke helt like uansett. Først av alt, jeg har lyst til å være best mulig sikret, så jeg kommer til å kjøpe et anistatisk armbånd, uansett. Jeg vet at det å ta på kabinettet nå og da holder, men jeg gidder ikke risikere å ødelegge komponenter til 16 000. Så over til spørsmålene: 1) Har sett litt på dette armbåndet, det er billig og for god kritikk. Men, holder det med ett? Man trenger ikke et armbånd på hver arm? 2) Vil en fotlenke gjøre det enda tryggere å montere, når jeg allerede har et armbånd? 3) Hvis jeg kjøper en fotlenke i tillegg, vil jeg da bare trenge en, eller en på hver fot? Takker=) Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) En armlenke holder. Hele kroppen din har samme ladning, ingen grunn til å bruke mer enn en armlenke. Endret 3. mai 2008 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hvis du sparer deg for bestemors hjemmestrikka ragg sokker er mye gjort. Da vi bygde Pc-en vår tok vi bare på radiatoren i ny og ne og det gikk 100% smertefritt Endret 10. mai 2008 av martin808 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har som en vane å lene en arm på kabinettet når jeg arbeider i en PC, og det er faktisk helt tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå