Gå til innhold

noen fine jenter i sjøforsvaret?

Anbefalte innlegg

lurer på om det er mange jenter som drar i sjøforsvaret? og pleier de å være sånne barske "Olga viking" jenter eller er det noen pene også? tenker på de som har vært i sjøforsvaret tidligere.. og hvor er det best å komme hen? på båt eller i havn? Ønsker å få litt utfordring mens jeg er i militæret, gjerne litt fysisk hardt. Har ikke veldig lyst å vaske, skrelle poteter osv.. og kan man noenlunde velge hvor man havner i Norge? Er det noen som er stasjonert i Fredrikstad, eller noen som får reise rundt i verden? det hadde vært toppers..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var faktisk ikke så ille utvalg i sjøkompaniene på Madla i juli. Men det er jo helt klart at guttene var i dramatisk flertall. På rekrutten fikk jeg altså inntrykk av at hunkjønnene generelt holdt høyere standard i sjø enn i luft, men det er også eneste argument jeg kan komme på i farten for å velge sjø fremfor luft :)

Lenke til kommentar
Kalles vel for "NATO-briller" på internt språk har jeg hørt :p

Nato-briller og øl-briller en en fint ting, var ofte mye fint ute når jeg var på byen etter øvelser, men skjeldent noe bra i hverdagene...

men, ikke dra i sjøforsvaret for å få tak i damer, sanitet har mye bra damer, aldri vært så bli som da jeg våkna på sykestua med rundt 40 i feber :p

hvor mange og hvor fine jentene er i sjøforsvaret varierer fra avdeling til avdeling og fra år til år, er ikke slik at det alltid er masse fine damer der eller motsatt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
lurer på om det er mange jenter som drar i sjøforsvaret?

Ønsker å få litt utfordring mens jeg er i militæret, gjerne litt fysisk hardt.

Hva spør du om egentlig? Hvor damene er eller hvor tjenesten er fysisk hard? Synes du det var logisk at de to tingene gikk hånd i hånd?

Lenke til kommentar
lurer på om det er mange jenter som drar i sjøforsvaret?

Ønsker å få litt utfordring mens jeg er i militæret, gjerne litt fysisk hardt.

Hva spør du om egentlig? Hvor damene er eller hvor tjenesten er fysisk hard? Synes du det var logisk at de to tingene gikk hånd i hånd?

tenkte jeg skulle få mest mulig fysisk aktivitet i militæret ved hjelp av "samkvem" med jenter ja:P Kunne tenkt meg noe midt i mellom egentlig.. eller kanskje litt mer damer enn fysisk aktivitet

Endret av Mikael89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da kan jeg vel si det rett ut: Forsvaret er ikke en god sjekkeplass :) "Samkvem" på militært område er heller ikke tillatt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I brosjyrene fra Forsvaret ser det jo ut som det er omtrent 50-50 jenter og gutter, men det er ikke sant. På båten min (kystvakt) har vi 3 jenter av ca. 45 menige. Men det er også en myte at jenter i militæret er sammenlignbare med polske kulekastere, det er faktisk en del normale og flotte jenter som tjenestegjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...