Mikael89 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 lurer på om det er mange jenter som drar i sjøforsvaret? og pleier de å være sånne barske "Olga viking" jenter eller er det noen pene også? tenker på de som har vært i sjøforsvaret tidligere.. og hvor er det best å komme hen? på båt eller i havn? Ønsker å få litt utfordring mens jeg er i militæret, gjerne litt fysisk hardt. Har ikke veldig lyst å vaske, skrelle poteter osv.. og kan man noenlunde velge hvor man havner i Norge? Er det noen som er stasjonert i Fredrikstad, eller noen som får reise rundt i verden? det hadde vært toppers.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) "ops, fikk litt våpenolje på puppene mine" *gni vekk* *Pradaskoene knekker*.... *dunk* Errh... Endret 3. mai 2008 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Husk at forsvaret alltid tar bilde av "den ene jenta" av tusen totalt i en leir når de skal lage reklamer. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Husk at forsvaret leier inn jenter til sånne bilder. Men på GSV(nei, lite bra der) hadde vi besøk av en liten gjeng fra kystvakten, deriblant en svært pen pike, så det finnes sikkert flere. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det var faktisk ikke så ille utvalg i sjøkompaniene på Madla i juli. Men det er jo helt klart at guttene var i dramatisk flertall. På rekrutten fikk jeg altså inntrykk av at hunkjønnene generelt holdt høyere standard i sjø enn i luft, men det er også eneste argument jeg kan komme på i farten for å velge sjø fremfor luft Lenke til kommentar
40mm Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Man drar da ikke forsvaret for å finne damer, da begynner man heller på en sykerpleier linje Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Var da noen pene jenter i leiren når jeg var i forcen..for 10 år siden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 alle damer blir ganske greie etter en uke eller to i felt, selv "olga" Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kalles vel for "NATO-briller" på internt språk har jeg hørt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kalles vel for "NATO-briller" på internt språk har jeg hørt Nato-briller og øl-briller en en fint ting, var ofte mye fint ute når jeg var på byen etter øvelser, men skjeldent noe bra i hverdagene... men, ikke dra i sjøforsvaret for å få tak i damer, sanitet har mye bra damer, aldri vært så bli som da jeg våkna på sykestua med rundt 40 i feber hvor mange og hvor fine jentene er i sjøforsvaret varierer fra avdeling til avdeling og fra år til år, er ikke slik at det alltid er masse fine damer der eller motsatt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 lurer på om det er mange jenter som drar i sjøforsvaret? Ønsker å få litt utfordring mens jeg er i militæret, gjerne litt fysisk hardt. Hva spør du om egentlig? Hvor damene er eller hvor tjenesten er fysisk hard? Synes du det var logisk at de to tingene gikk hånd i hånd? Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) lurer på om det er mange jenter som drar i sjøforsvaret? Ønsker å få litt utfordring mens jeg er i militæret, gjerne litt fysisk hardt. Hva spør du om egentlig? Hvor damene er eller hvor tjenesten er fysisk hard? Synes du det var logisk at de to tingene gikk hånd i hånd? tenkte jeg skulle få mest mulig fysisk aktivitet i militæret ved hjelp av "samkvem" med jenter ja:P Kunne tenkt meg noe midt i mellom egentlig.. eller kanskje litt mer damer enn fysisk aktivitet Endret 5. mai 2008 av Mikael89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da kan jeg vel si det rett ut: Forsvaret er ikke en god sjekkeplass "Samkvem" på militært område er heller ikke tillatt. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 I brosjyrene fra Forsvaret ser det jo ut som det er omtrent 50-50 jenter og gutter, men det er ikke sant. På båten min (kystvakt) har vi 3 jenter av ca. 45 menige. Men det er også en myte at jenter i militæret er sammenlignbare med polske kulekastere, det er faktisk en del normale og flotte jenter som tjenestegjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå