Selvin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Log av PSN, så skal alt fungere fint igjen. Bare prøv Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Takk så mye! Det gikk fint når jeg hadde logget av PSN. Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Nei , nå skal jeg teste uten å logge av . Vil game litt MP. EdiT: Nei , funker ikke Endret 3. mai 2008 av SpillFyr123 Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du kan logge av PSN før du spiller, så kan du logge på igjen når du er inne i spillet via mobilen. Det funket for en kompis av meg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 De burde se å få fikset dette syns jeg, har fått en god del timer nå.. Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Du kan logge av PSN før du spiller, så kan du logge på igjen når du er inne i spillet via mobilen. Det funket for en kompis av meg. Hvor går jeg inn ? På mobilen da ? For å liksom logge meg på ? Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei , nå skal jeg teste uten å logge av . Vil game litt MP. EdiT: Nei , funker ikke Du kan logge på PSN ingame når du går på multiplayer dog er det stor sansynlighet for at spillet fryser seg, ihvertfall har dette hendt hos meg i hele dag når jeg har logga på nettet ingame, skjer ikke om jeg holder meg offline, aldri hendt før i dag. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Problemet skjedde med meg idag også! Utrolig dårlig av Rockstar, at dette problemet eksisterer. Hvis anmelderne ikke hadde vært så veldig raske med å anmelde spillet, så hadde ikke spillet fått full pott! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Trådstarter har ikke endret emnetittel som oppfordret på forige side og tråden stenges til dette er gjort. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM til en moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg