Mr.Anki Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei. Er på utkikk etter en stille og god kjøler til 8800 GT. Har sett litt på Thermalright HR-03 GT. Noen andre jeg bør titte på? Takker for svar! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen som har flere kjølere å anbefale? Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg er på utkikk etter vgakjøler selv, og etter flere timer med nettsøking har jeg konkludert med at Thermalright HR-03 GT kjøleren er den mest effektive og stillegående. Det som trekker ned er prisen. Men det er problematisk å få tak i en slik i Norge. Jeg finner stort sett bare v01-modeller (med 3 heatpipes istedenfor 6) i nettbutikkene. Har vært inne på tanken å kjøpe fra usa, men også der er det vanskelig å finne butikker med denne kjøleren Endret 11. mai 2008 av frankpettersen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) ...konkludert med at denne kjøleren... Kan du dele med oss andre hvilken kjøler du mener ? Ingen link i innlegget ditt... (Redigert: Omformulert) Endret 9. mai 2008 av k-orm Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Cooler Master CoolViva Z1 ser meget bra ut og er fornuftig priset. Test. Skal passe til 8800GT, men du bør kanskje montere en 80mm vifte Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 microplex har inne thermalrighten Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Kan du dele med oss andre hvilken kjøler du mener ? Ingen link i innlegget ditt... My bad. Refererte til kjøleren OP nevnte som eksempel, altså Thermalright HR-03 GT. Denne testen er forholdsvis ny, og tar for seg flere kjølere som vi finner på markedet i dag. Jeg har bestilt en Zalman VF900 etter å ha lest testen. Den er riktignok ikke like effektiv, men omtrent like stillegående og nesten halvparten så dyr. Siden jeg ikke overklokker håper jeg den holder til mitt formål edit: Etter å ha lest artikkelen til Pastafarian ville jeg også ha vurdert en cooler master. Men bestilt er bestilt Endret 11. mai 2008 av frankpettersen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 En sparer en del på å kjøpe slikt fra utlandet har jeg funnet ut. feks. fra www.sidewindercomputers.com/ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Anbefaler også FrozenCPU.com. Stort utvalg. Thermalright 8800GT-kjøler er på lager der. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Noen erfaringer med å kjøpe fra FrozenCPU ? Hva koster frakten? og sender de som gave? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Bestilte diverse utstyr der for noen timer faktisk, bl.a. et kabinett. Kunderservicen skal være noe av det bedre der ute. Brukeromtalene ligger på 9.7 av 10 totalt. De sender som gave, ja. Anbefaler å spørre på forhånd for å forsikre deg om at det er utveien for slippe avgifter når pakken ankommer Norge. Frakta er noe dyr, men det er bare å gjøre en sammenlikning med andre nettbutikker. Ca. 20-30,- USD med USPS. Noe dyrere med Fedex, til gjengjeld er da pakken forsikret om noe skulle skje under forsendelsen, f.eks. at den havner et annet sted, og da vil Fedex gjøre opp for seg uten videre kostnader å få den levert til vedkommende umiddelbart. Endret 12. mai 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Okei, de hadde noe andre ting jeg trenger også så blir vel å kjøpe litt fra de. Noen tips til en korekt valuta kalkulator for å regne ut hvor mye det blir i NOK? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Egentlig ikke nødvendig, bare hvis man vil være nøyaktig. Men det skader jo ikke, det. Per i dag ligger 1 USD på ca. 5.1,- NOK. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har Dnb nor sin valutakalkulator bokmerket. Rask og enkel kalkulator. De to amerikanske sidene var fine, får se om jeg ikke finner påskudd til å stappe flere kjølere inn i boksen.. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hei du bør se litt på Arctic Cooling Accelero S1 Rev 2. veldig bra kjøler og den er billig. Og sjekk ut http://www.sidewindercomputers.com/ virker som de er meget billigere en Frozen Endret 14. mai 2008 av Otern Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 frankpettersen: skriv "30 USD to NOK" i google searchbaren, så regner google det ut for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå