Gå til innhold

Kjøpe ny pc nå eller vente?


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte litt på å kjøpe meg en ny spillpc, men vet ikke helt om jeg skal kjøpe den nå eller vente til eventuelt høsten. Vil det bli stor forskjell hvis jeg kjøper meg en pc til høsten? Vil det komme en ny generasjon senere som jeg bør vente på? Vil det bli billigere å kjøpe en god pc da, enn nå? Eller vil geforce lansere nye grafikkort som herjer med de gamle? Grunnen til at jeg spør om dette er fordi en kamerat av meg kjøpte seg en stasjonær, 1 måned senere fikk han vite at alt var utdatert og han kunne ha fått en bedre pc enda billigere.

 

Så hvis noen er ekspert på dette... så hadde det vært fint med svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg selv har sittet å tenkt på å kjøpe ny PC til Age of Conan. Men er meget usikker. Load tiden mellom noen av sonene virker utrolig lang (har samsung 250gb sata hd), selv om jeg spiller open beta..

For min egen del vil jeg vente til SSD (Solid State Disk) blir rimligere, og flere løsninger kommer blir tilgjengelig iforhold til slike disker. Bruker man SSD som hard disk, blir det gøyt. Hele PC-en blir mer responsiv! No more waiting time! Trenger dog minst 64gb SSD disk før det er noe vits å kjøpe.. Akuratt for øyeblikket er slike disker for dyre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...