Sewero Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg drev på torsdag og ryddet inne i pc-en og når jeg skulle skru den på var det ingen respons, ventet da en time eller to og når jeg skrudde den på da kom led lyset på PSU'n på i ca. ett halvt sekund før det gikk bort, etter dette hører jeg ingen spinning ifra HDD-ene som stod i pc-en, er disse døde nå? Og vis hvor mye vil det koste og får hentet ut det som er på de? Det er to HDD, hver på 400 gb, jeg har en del filer på denne som jeg kan trenge, på av verdi og sentimental verdi. Jeg har vurdert tanken på å kjøpe to nye HDD på 500 hver, men jeg hadde en del filer på de gamle som jeg som sagt vil ta vare på og trenger. Skal prøve HDD i den andre pc-en min snart og se om de går på da. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Starter resten av maskina opp? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Innimellom så jeg trur at PSU-en går på halv strøm nå, når den ikke går på blinker hk lyset febrilsk fremtil jeg tar ut kontakten og stapper den inn igjen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 For meg høres det ut som det er feil med PSU. Du har ikke en annen du kan teste med? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har 3 andre men ingen er over 300 w og ingen av de har 24 pins kontakt og jeg ikke forgreiner. Skal ringe ett par jeg kjenner etterpå og spørre om de har. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=69745 https://prisguiden.no/product.php?productId=83905 Hvilken burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg vil helst ha svar snarest mulig, dere kan godt finne andre PSU-er og, kravene er under 1000,- og helst under 20 db. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvis du har andre PSU er (gjør ikke noe om det er bare 20 pin) så test FØR du kjøper! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Gjør ikke noe om jeg kjøper og pc-en ikke funker, da kjøper jeg bare ny. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Denne er fin: ) Ble kanskje litt i overkant i pris, vurder også denne Endret 3. mai 2008 av Deviljoker Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 De var litt høylytte da, helst under 20 db. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) har en 550w selv, jeg plages ikke av lyden til den, riktignok på grunn av 80 vifta i døra som surrer som et helvette da, men har ikke lagt merke til noen spesiell lyd fra den, selv med 80 vifta av. edit; se på denne da: ) Endret 3. mai 2008 av Deviljoker Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg lekte nå med tanken på helt ny pc, hvordan ser den ut? Pc-en Har da tenkt å kjøpe PSU-en først og teste pc-en min nå og deretter vis det ikke funker, kjøpe ny. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) hva skal den brukes til? : ) Edit; eventuelt slenge på en gig til med ram, kanskje bedre HK Endret 3. mai 2008 av Deviljoker Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 ser ikke ille ut, men det er ikke noe spill-pc, er vel kansje ikk det du er ute etter heller?Vær sikker på at RAM/CPU/HK passer sammen. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 sats på 6400 ram. gjerne 2 gig Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg spiller bare cs 1.6, ser på film, musikk og surfer. Ikke noe mer, driver jo litt med bilde redigering men det er minimalt. Tenkte på å ha 2 gig med ram men glemte å legge til 2 gig istad. Vis noen kan sette opp noen oppsett som skal klare dette bra så blir jeg veldig glad. Vil helst at pc-en skal være stille, jeg har også en kjøler til cpu (am2) liggende så vil helst ha den socketen nå. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) har ikke så god tid akkurat nå, men oppsettet du hadde var helt greit: ) men bytt til den og bytt til den Edit; handlelista ble feil så satt bare ut produkt linker Endret 3. mai 2008 av Deviljoker Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Men jeg kan jo kanskje bruke Radeon X1900 Series fortsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå