Gå til innhold

...

Gjest Slettet-jS5kVr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kna kjøpe det og bruke det på det hovedkortet, men du kan ikke kjøre sli med det da SLI er å kjøre 2stk nvidia grafikkort sammen får bedre ytelse, noe som hovedkortet ditt ikke støtter, men du kan kjøre crossfire om du vil, dete er akkurat det samme som SLI bare at det er for ATI kort og dette støttes av hovedkortet ditt.

Det du får mest ut av nå fortiden er et usedvanlig "tilbud" hos Amentio, de selger Club3D HD3850 512mb OC-edition til 720,- stk, kjøpte selv 3stk ;)

Lenke til kommentar

Heh Ghost, du er glad i de 3850 korta dine? : D

Men du har jo rett, veldig fine kort til den prisen, men fra off til on topic.

Som Ghost sa, sli er nårdu kjører 2 identiske skjermkort sammen ved hjelp av en sli bru(fancy kobling fra kort til kort) men da må også Hovedkortet ha SLI støtte. noe ditt ikke gjør, men det støtter Crossfire som da er ATI sin versjon av SLI.

når det gjelder 9800gtx så kan du bruke det, men bare ett av det.

og foresten når jeg tenker meg om, tror jeg at jeg akkurat skrev nøyaktig det samme som ghost, men nå som jeg har skrevet det poster jeg det uansett (inn med teskje er en fin ting sier vi)

Edit; merkene betyr ikke SÅ mye, i bunn og grunn er det samme kort, men eVGA og XFX er hvertfall veldig fine merker: )

Endret av Deviljoker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...