-Just-Me- Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) I går spilte jeg spillet og da var det helt normalt.. Men i dag da jeg skulle gå inn på det fikk jeg en melding der det står: "Cant find language translation datas!" Også står det Play, og den mvanlige menyen, så trykker jeg på play og da blir skjermen svart og plutselig kommer den tilbake til skrivebordet, eller der jeg hadde den..! Hva betyr det og hva skal jeg gjøre???!! hadde vært bra med svar Endret 3. mai 2008 av Spinexel Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) I går spilte jeg spillet og da var det helt normalt.. Men i dag da jeg skulle gå inn på det fikk jeg en melding der det står: "Cant find language translation datas!"Hva betyr det og hva skal jeg gjøre???!! hadde vært bra med svar Jeg ville prøvd en reinstallering EIDT: Husker jeg hadde samme problemet.. Men det var med TMN, og der er det en oversettelse, men jeg tviler den funker i tmnf. Syns også å huske at det kom enda flere errors når jeg "fiksa" det med oversettelsen. Endret 3. mai 2008 av Tvitsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå