Thor Håkonsen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Var ute i natt for å fotografere benkebitere/skrukketroll/kaffidyr (kjært barn har mange navn) - og det viser seg at disse rakkerne er ganske så aktive om natta, klatrer på de utroligste plasser.. Vitenskaplig navn er Porcellio scaber Exif 150mm f/8 1/160 ISO 200 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Synes den ufokuserte blomsten blir meget forstyrrende. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Synes den ufokuserte blomsten blir meget forstyrrende. Enig. Det var det første øyet mitt så på, og så tenkte jeg at bildet var helt ute av fokus, og så så jeg skrukketrollet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den ufokuserte blomsten plager ikke meg, og nok en gang har ThorEH levert et skremmende nærværende bilde av et ekkelt kryp. Det er ikke bare knelere på menyen på holmen, ser jeg. Jeg har alltid likt makrobildene til ThorEH, og det farger kanskje mitt syn på bildet. Likevel vil jeg hevde at uskarpheten er brukt effektivt og kreativt til å isolere det egentlige motivet her. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Et veldig kult bilde. Jeg ville nok også foretrukket at også blomsten var i fokus siden den fakisk sitter på den og er en vital del av bildet. Blir forstyrrende i dette tilfellet. Ellers god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå