abene Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Thunderbird er klar i ny versjon, som fikser sikkerhetshull og andre feil. Les mer Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hmm.. Jeg sliter fremdeles med å få installert den forrige oppdateringen, 2.0.0.12... Merkelig greier det der.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Lastet ned oppgradering 2.0.0.14 nå uten problemer. Kanskje en ide å laste ned fullversjon og legge inn på nytt? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Thunderbird er klar i ny versjon, som fikser sikkerhetshull og andre feil. Les mer Får du noen form for feilmelding? Har Comodo firewall pro, og må disable defense security. kasnkje du har liknende programvare som må disables for å få oppdatert? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg fikk det til nå. Måtte gi en .dll-fil nytt navn, mozmapi32.dll. Når jeg fikk installasjonen til å ignorere at den lå der gikk det fint. Jeg får ikke slettet den, men det er ikke så nøye. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg fikk det til nå. Måtte gi en .dll-fil nytt navn, mozmapi32.dll. Når jeg fikk installasjonen til å ignorere at den lå der gikk det fint. Jeg får ikke slettet den, men det er ikke så nøye. Prøv programmet Unlocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå