Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har blitt dumpet av mitt livskjærlighet. Plutselig ut fra løse luften. Men det jeg lurer på er om har han kjærlighetssorg, betydde ikke de 1,5 årene vi var sammen noe. El dt året vi bodde sammen? Og hvordan i så fall reagere gutter.. For det virke som, jeg har ikke hatt spes kontakt med han, at det er festing veldig ofte no. Noe han ikke brukte å gjøre når han var sammen me meg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kjærlighetssorg er den samme for gutter som den er for jenter. Om han har det eller ikke, er umulig for oss å bedømme. Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vi er veldig forsjellige, jeg av natur er ikke noe feste menneske og elsker dama/ samboer over alt annet på jorden. Jeg tror nok den tiden dere har vert i lag har noe og si for han. Garantert. Men kanskje det og feste er en ting som får han til og glemme. Eller kanskje han hadde løst og feste når han var ilag med deg, bare at han følte at du var en "brems" for han og utføre det fult ut. Det kan være mange grunner til at han gjør slik han gjør. Men jeg for eksempel få ekstremt kraftig kjælighets sorg og er et utrolig følsomt menneske. Men jeg har venner av meg som ikke en gang gråt eller viste at han var lei seg i det hele tatt etter han gorde det slutt med dama og også når han har blitt dumpa et par ganger. Noen er kanskje mindre følsom, andre kanskje skal være "mann"! og vise at de ikke blir lei seg. Og noen er nok som meg og er kjempefølsom og blir lei seg for det minste ting innen kjærligheten omentrent. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 ja, vi e vel veldig forskjellig. og han er egentlig veldig følsom av natur. Derfor er dt litt trist å se at han fester som et uvær. jeg har aldri nektet han å feste. han har fått festet akkurat så mye han har villet.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kanskje han har en grunn til å feste mer nå? Har jo flere kamerater som blir sure på meg når jeg sier nei til å gå ut da dama mi heller vil være hjemme med meg, vi finner på noe romantisk sammen. Mulig han følte at han gikk glipp så mye ved å være sammen med deg at han følte at han måtte ut. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 der sier du noe.. hmm.. hakke jeg tenkt på. for vi besøkte noen kompiser, single, i noen dager før han slo opp. og de lever livet med en del festing og slikt. Og jeg har egentlig sagt mitt når han vil feste, for han har null øknomisk sans. Derfor har jeg ment at han må feste litt mindre for at han får betalt regninger og slikt.. hmm.. ja.. Men hvor morsom er dette festelivet i lengden da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Man vokser av det etterhvert når man føler at man har fått nok. Men akkurat nå så nyter han festelivet, tror nok ikke du får han tilbake med det første for å si det sånn. Mulig han er innom endel damer på veien også. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ja.. sant sant.. mannfolk, klare seg itj uten dem - men forstår seg itj på dem hell. Vanskelige greier.. Ja, det ekke lett dette her.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Han har gått videre, mulig du også tenke i de baner. Mulig du finner en som passer bedre iforhold til dine preferanser. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 ja.. jeg vet.. men dt e lettere sagt enn gjort. Er ikke noe jeg kan gjøre med situasjonen allikevel, selv om jeg langt inni hjertet mitt håper.. men..Det hjelper vel ikke å mase?!?!? Det finnes ingen gode råd om å få tilbake eksen sikkert? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Si unnskyld? Og at du skal prøve å skjerpe deg, men tviler på om kompisene hans lar han bli sammen med deg igjen men du kan prøve. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kompisene hans har aldri hatt noe i mot meg. Det virker som de liker meg og det har de også sagt til eksen. Og venninnene hans mener at det var kjempe bra at han fant meg. Det er ikke lurt å holde seg unna.. la han tenke og se om han savner meg.. el tenke itj gutter slik.. 1 års samboerskap må vel ha noe betydning.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Om du blei dumpa har han nok ikkje noko særleg kjærleikssorg. Han har nok tenkt gjennom dette her utruleg mange gonger, og med dykkar historie (sambuarskap osv) har han heilt sikkert hatt store problem med å gjennomføre brotet. Eg tvilar i alle fall på at dette er noko spontangreie frå hans side, han har nok konkludert med at dette forholdet ikkje kunne fortsetje lenger. Sjølvsagt er det kjipt å vere den personen som blir dumpa. Slikt skjer i meir eller mindre alle forhold. Du har jo framleis minna då, om det er til noko trøyst. Og seinare vil du innsjå at du heilt sikkert har vakse utruleg på dette forholdet som person. Som andre har påpeikt, du vil heilt sikkert finne deg nokon andre som passar betre ilag med deg enn kva x-typen gjorde. Noko du eigentleg ikkje bør gjere er å "kjempe" om å få han tilbake. Då vil du framstå som desperat (noko du heilt sikkert er no, i og med at du hadde kjensler for personen), noko du ikkje vil at han skal hugse deg som. Som eg har sagt tidlegare har han heilt sikkert tenkt mykje gjennom beslutninga si, og uansett kva du gjer vil du ikkje få han tilbake (I'm sorry to say). Kjensler er ikkje berre ein av/på knapp veit du, hadde det berre vore så vel. Mitt beste forslag til deg: Kjøp deg 2 liter is og sett deg ned i godstolen ein ettermiddag med ein serie/film/tvprogram du liker og berre chill. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 men hvorfor kan han ikke komme med noen svar når jeg spør han da? Hvorfor har han kysset meg og sagt han var gla i meg til dagen han dro. Synes han sendte miksed signaler, når en dag vil han ha meg for alt på jord og noen dager etterpå så vil han ikke det?!?! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 men hvorfor kan han ikke komme med noen svar når jeg spør han da? Hvorfor har han kysset meg og sagt han var gla i meg til dagen han dro. Synes han sendte miksed signaler, når en dag vil han ha meg for alt på jord og noen dager etterpå så vil han ikke det?!?! Fordi kjensler er kompliserte saker. Det tar tid å kome heilt over ein person du har vore svært tett oppå over så lang tid. At han ikkje svarer når du spør om ting, betyr berre at han ikkje tørr å svare. Etterkvart vert forhold veldig ofte rutine, og difor har han sagt at han elska deg fram til dagen det vart slutt. Du vil vel kanskje ha merka at forfengelegskapen gradvis har vorte mindre etterkvart. At han ein dag vil ha deg og ein annan dag ikkje kan tyde på at han utnytter deg for sexen sin skuld. Dette er noko du må finne ut av, og eg håpar ikkje du lar deg utnytte på den måten, og blir like skuffa kvar gong han "misser interessa". Det er ikkje meininga å vere negativ, eg berre rablar ned mine tankar om din situasjon.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Eller at han ikke klarte å leve på løgnen lenger tror jeg. Når man først har begynt å si jeg elsker deg, så er det nesten umulig å ikke si det lengre selv om du egentlig ikke føler det samme som før, mest fordi dama forventer det. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 jeg setter pris på alle tanker jeg.. For all del. Når vi har vært sammen så lenge, synes jeg i alle fall at han kunne være ærlig med meg.. Si det som det var. No har aldri jeg forventet at han skulle si at han var gla i meg, og det har jeg fortalt han mange ganger, det var nok mer andre veien. Flere ganger han sa at han var gla i meg, uten at jeg svarte tilbake. og da ble han sur... I dette forholdet var det han som var "jente" tenkte jeg å si sånn følelsesmessig. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Gjesteposting utenom de fastsatte kravene er forsatt siden meldingen i går og tråden stenges. Dersom trådstarter oppretter en registrert bruker og vil fortsette tråden kan dette bes om på PM til meg eller en annen moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg