stigrv Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sliter litt med min Vista-installasjon. Plutselig fant den ut at DirectX ikke var installert. Javel, installerte derfor DirectX på nytt. Startet opp en DX-applikasjon, men fikk ingen lyd. Da var plutselig lyd-driverene forduftet også. Installerte så disse driverene på nytt. Startet så maskinen på nytt. Prøvde å starte et spill, men da var nvidia-diverene forsvunnet. Hva er det som skjer her, tenkte jeg og lastet ned og installerte driverene på nytt. Enda en restart, og maskinen klager over enda flere DLL-filer som mangler. Lurer på om det er Windows sin beskyttelses-mekanisme for system-mappene som har slått seg vrang. Noen som har sett noe lignende? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, kjør checkdisk på maskinen din, og skru av write-cache på systemdisken din. Jeg kan tenke meg at du får masse "orphaned files" Dette var et problem jeg hadde på den gamle disken, til slutt måtte jeg bare skrape disken og kjøpe ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå