Moldarin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har du kjøpt en blåstrålespiller? Har du planer om å kjøpe én? Jeg sitter å tenker på fremtiden for fysiske lagringsmedia for filmer. Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke anskaffe en slik spiller. Det er så og si ingen alternativ for Linux-brukere når det gjelder å kjøpe/leie filmer på nettet, men jeg satser likevel heller på at dette er fremtiden enn å kjøpe meg en Sony-spiller. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg tror nok jeg kommer til å anskaffe meg en Blueray-spiller. Jeg tror det tar lang tid før filmer over nett kan vises i ekte HD oppløsning (krever en j*vla båndbredde), og har mine små tvil om at GET kommer til å sende HD filmer via Video On Demand når det systemet kommer i gang. Slik jeg ser det, er eneste muligheten til å se HD film i nærmeste fremtid, å kjøpe en Bluerayspiller. Prisene er på vei nedover, og når en god Bluerayspiller koster nær det en god DVD spiller koster i dag, så går jeg nok til innkjøp av en. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg gir egentlig bæng i blu-ray som filmmedium siden jeg ser relativt lite på film og ikke er så fryktelig fascinert av all HD-runkingen. Får se om/når blu-ray blir mer populært og faller i pris om jeg gidder å begynne å kjøpe film i det formatet. Men jeg er interessert i en blu-ray-brenner som mulig backupløsning for bildene mine. Spørs litt på levetiden til skrivbare plater, egentlig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg har allerede Blu-ray spiller med tanke på at jeg har PS3. Kjøpte den derimot ikke for Blu-ray muligheten, og eier ikke en eneste Blu-ray film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå