Howiey Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg kjøpte meg nytt leketøy her om dagen. En AirAce Hi-Skyper 3D Air Glider, fra psdata.no: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=135822 youtube: I bruksanvisning på norsk som følger med står det at man må bruke medfølgende folie til og dekke rundt begge PCBene så det sikrer mot fukt, og vann. Men hva er PCB på dette flyet? Det er tydeligvis to av dem. Og hva mener de med folie? Det fulgte med en gullfargede pyntebånd, men jeg greier og ikke og få no folie ut av det. Noen andre som har kjøpt denne? Lenke til kommentar
StigeSpill Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei Har kjøpt meg denne jeg også. Fulgte ikke med noe folie. Regner med at PCB er battieret og den andre saken i svart plastikk egentlig. Har ikke testa den på vannet, kun på asfalt. Gresset der jeg skulle teste var for høyt ;( Enda ikke testet å fly, kunn "støvsuging" langs bakken. Problemer jeg har hatt: * Propellen brakk etter få minutter på asfalt, kjørte over en liten ujevnhet og vips gikk propellen i bakken. * Festet som holder propellen har en tendens til å bevege seg, slik at propellen enten står skjevt eller oppned, ergo er den for lav og går i bakken. * Hy-Skyper blir fort slitt etter bare 10min kjøring på asfalt (noe som ikke kommer som et sjokk), lite kjøring førte til flere rift i "skroget" under. * Sykt dårlig plass til alle delene (battier, ledninger etc.) under "topplokket". Noen som vet om noe sted det er mulig å bestille ny propell for Hi-Skyper? De er utsolgt over alt jeg har sjekket, dvs "ikke på lager" Eneste stedet jeg har sett er ps.no, der koster det 90kr stk? og de har produktet Ubekreftet (2008.07.21) Lenke til kommentar
pnordhus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kjøpte en på komplett.no, da fikk jeg med en ekstra propell men har lest at en ekstra ikke er nokk. Har problem med å få alt ned under cockpiten, noen tips? Og skal kun den ene siden som gjør at man kan fly opp og ned fungere? Det er kun den bak til høyre som fungerer. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Vil tro det er det samme som på fjernstyrte biler. Pakk inn batteriet, ledningene til batteriet og servoen med plastikkfolie Lenke til kommentar
pnordhus Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kan prøve, men plassen er minimal. Men hva med vingen? Lenke til kommentar
Kreegah Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Var så heldig å få en AirAce Hi-Skyper av en god venn til bursdagen min på søndag, har testet på gress, grus, asfalt og vann. Sliter noe med å få den til å holde seg stabil i lufta (hehe) men det går nok tilslutt.. Problemet (tror jeg) nå er at kompisen min også har kjøpt seg en, og hvis han og jeg vil kjøre sammen så tror jeg at vi uheldigvis er på samme kurs... Noen som vet hvor man får kjøpt ny kurs til hovedkortet og kontrolleren? Har lett nett over og under, men klarer ikke å formulere hva den skal hete... noen som vet`? og ja, vi har kjøpt samme modell, viser seg at det er den eneste komplett.no har inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå