WakeMe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 De par-tre dagene har jeg hatt denne ufattelige kløen over hele kroppen. Det er så ille at jeg må klø meg hele tiden og det føles ut som om det brenner, som når du brent deg på brennelse. Jeg tror ikke det er noe jeg har spist, men tenker det er en allergisk reaksjon på noe annet, f.eks. pollen.. Noen som har noen tips for å bli kvitt kløen? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Prøv anti-histaminer. F.eks Zyrtec. Har du blitt utredet for atopisk dermatitt? vaio Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er vel ikke så vanlig å få atopisk dermatitt over hele kroppen samtidig? Kanskje du, WakeMe, har astma eller pollenallergi som gjør alt verre. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Prøv anti-histaminer. F.eks Zyrtec.Har du blitt utredet for atopisk dermatitt? vaio Aner ikke hva dette er fornoe en gang Det er vel ikke så vanlig å få atopisk dermatitt over hele kroppen samtidig? Kanskje du, WakeMe, har astma eller pollenallergi som gjør alt verre. Aldri hatt noe problem med dette før. Kløen startet som sagt for 2-3 dager siden, og dette var første gang jeg la merke til det. Nå er det så ille at jeg ikke kan gå ett minutt uten å klø.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Zyrtech og slikt får du reseptfritt på apoteket. Prøv det et par dager og se om det hjelper Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei. Det allergi-angrepet du har fått, kan blir vondt, verre. MTP: infeksjoner, anafylaksis osv.. Derfor er det smartest å ta kontakt med fastlegen din. Husk å utrede muligheten for Atopisk Dermatitt. Bruk Anti-Histamin, som Zyrtec, for å lindre symptomene "midletidig". vaio ps. Husk å post legens diagonose! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det kan vel ikkje vere helvetesild då? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det kan vel ikkje vere helvetesild då? Nei. Herpes Zoster forholder seg til dermatomes, mest i overkroppen.. Endret 4. mai 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det kan vel ikkje vere helvetesild då? Nei. Herpes Zoster forholder seg til dermatomes i overkroppen.. Forsto ikkje orda, men no veit eg at helvetesild berre kan vere i overkroppen Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Helvetesild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå