Sleggefett Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Feriepengene er rett rundt hjørnet, og nye spill skal prøves! Ser mest på Call of Duty 4 og Age of Conan. Problemet mitt nå er at jeg har mistet fullstendig oversikten over hva som er bra og hva som er dårlig av PC-komponenter. Derfor lurer jeg på om det er noen vennlige sjeler her som veit om et bra PC-oppsett som vil fungere bra til de to spillene, men som ikke er så overdådig dyrt. Tenker at rundt 5000 lapper er nok. Jeg har skjerm, mus, tastatur og HDD's(2xSeagate Barracuda 7200.8 250GB SATA 8MB 7200RPM). Etter å ha fjernet unødvendige ting fra "Spilleren" fikk jeg denne lista: Handlevogna Noen tips til hvordan jeg kan senke prisen uten å fjerne for mye av ytelsen? Har også sett litt på disse to: AMD Phenom 9750 2GB Intel Core 2 Duo E6550 Vil de to fra komplett fungere like bra som den fra hardware? Og hvem vil fungere best av AMD-løsninga og INTEL-løsninga? På forhånd, takk for hjelpen! (Har tenkt å bruke XP, da dette ligger på den ene HDD'en fra før av.) Endret 10. mai 2008 av Mandati Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Bump, endret posten itillegg.. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du må gjøre handlevognen synlig for andre. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Da skal det værra gjort Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kommer fremdeles ikke inn på handlekurven, vanskelig at noen kan hjelpe når de ikke ser hvilke deler du har valgt ut Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg vil bare si at du må ha nytt operativsystem! Det vil ikke virke om du bare setter i den disken da den mangler drivere til hovedkortet. MVH pcpcpc Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Men det operativsystemet må vel ikke være Vista? Linken var feil, men den er endra til riktig link.. Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du kan gå for 8800GT istedenfor, da kan du spare ca. 500 kr. Ytelsen skal være omtrent den samme. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, det trenger selvfølgelig ikke å være Vista. XP selges enda og det er til og med nettopp lagt ut en ny service pack til XP. Bare husk å formatere diskene under installasjon av nytt operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå