Gjest Guest_eirik_* Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei Jeg har bestemt meg for å bli stor. Jeg trener 4 ganger i uka og jeg spiser ca. 10 skiver grovt brød med leverpostei hver dag. Noen ganger spiser jeg 15. Men lurte om det er forskjeller på hvor god effekt de forskjellige leveposteiene har? Bør jeg spise fler skiver? kan spise 20 jeg om jeg kutter ut noe annet.. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ja, hvorfor bare skiver med leverpostei? Lenke til kommentar
Gjest Guest_eirik_* Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hensikten er jo å vokse med å spise leverpostei Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 wtf? Tror du virkelig en leverpostei kur vil få deg i form fortere? Spis variert mat, masse frukt og proteiner. og kutt ned på sukker og fett. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Mitt tips er å spise flatbrød med et tykt lag med leverpostei siden du da kan spise 10 ganger mer leverpostei . Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Haha, hva er det med den leverposteien som er så bra? Blir det ikke bedre å steike seg ren lever da? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hahaha. Dette er sikkert bare en spoof med tanke på reklamen "ta en skive med leverpostei, da blir du stor og sterk". Good one, Erik. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 HAHA! Tror du får i deg mer enn nok leverpostei allerede. Spis variert og sørg for å få i deg riktig mengde av alle næringsstoffene du trenger. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 wtf?Tror du virkelig en leverpostei kur vil få deg i form fortere? Spis variert mat, masse frukt og proteiner. og kutt ned på sukker og fett. Nah, er han tynn bør han vel prøve å få i seg ein del karbohydrater og fett. Men det bør jo helst være sunt karbo og fett Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://youtube.com/watch?v=663OylpK3Sk ? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) jeg gikk opp 8 kg på 6-8 uker ved å spise hovedsaklig bare brød med kokt skinke på, uten at jeg trente edit: og som gjest under nevner, spis egg jeg spiste veldig mye av det i tillegg til brød. Endret 6. mai 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå