Gå til innhold

Jeg glemte og ta backup av mine dokkumenter, før installasjon av vista!

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå sitter jeg i saksa!!! :(

Jeg installerte Win Vista 64bit i dag. Jeg hadde Xp32bit.

Jeg satte meg ned før formateringen av C, for og ta backup av viktige ting.

Nå når jeg har installert vista, så ser jeg at jeg har glemt og koppiere "mine dokkumenter" den viktigste mappa :-(

Noen som har et tips på hvordan jeg kan mine dokkumenter tilbake fra den formaterte C: partisjonen? Vista kjøres fra den partisjonen

Er ille å tenke på at jeg har mistet bildene, photoshopfilene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vet jeg, det er rimelig avanserte saker. De har egne maskiner og ekspertise til jobben. Men hvis du er seriøs med å ville ha tilbake filene dine, bør du slutte å bruke den disken til noe som helst , og ta kontakt med et firma. De er for øvrig ikke billige heller. Jeg har ikke brukt noen sånne tjenester, men http://www.ibas.no/ driver for eksempel med sånt.

Lenke til kommentar

Kan det være enklere og få tak i bildene hvis jeg scanner minnekortene til kamrane? Mener og ha hørt at man kan skrive over minnekortene flere ganger, og sammtidig finne filene....

Har prøvd noen programmer nå for og finne filene på harddisken, uten hell.

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Du kan finne igjen filer som ligger på sektorer som ikke er overskrevet. Det gjelder både HDD og minnekort.

Men er det skrevet ny informasjon i en sektor så er de gamle dataene borte. På HDD er det teoretisk mulig for eksperter (som IBAS) å finne gamle data, men det blir i såfall svært dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...