Mørbradbiff Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. Nå sitter jeg i saksa!!! Jeg installerte Win Vista 64bit i dag. Jeg hadde Xp32bit. Jeg satte meg ned før formateringen av C, for og ta backup av viktige ting. Nå når jeg har installert vista, så ser jeg at jeg har glemt og koppiere "mine dokkumenter" den viktigste mappa :-( Noen som har et tips på hvordan jeg kan mine dokkumenter tilbake fra den formaterte C: partisjonen? Vista kjøres fra den partisjonen Er ille å tenke på at jeg har mistet bildene, photoshopfilene. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 humm... hvis du har formatert sliter du. Hvis det er veldig viktige saker så kanskje et profesjonelt data recovery firma kan hjelpe deg, men det er veldig vanskelig å få fram ting når de har blitt overskrevet. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Get Data Back, fant ikke noe Åssen jør profersonelle firmaer det? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ikke vet jeg, det er rimelig avanserte saker. De har egne maskiner og ekspertise til jobben. Men hvis du er seriøs med å ville ha tilbake filene dine, bør du slutte å bruke den disken til noe som helst nå, og ta kontakt med et firma. De er for øvrig ikke billige heller. Jeg har ikke brukt noen sånne tjenester, men http://www.ibas.no/ driver for eksempel med sånt. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Kan det være enklere og få tak i bildene hvis jeg scanner minnekortene til kamrane? Mener og ha hørt at man kan skrive over minnekortene flere ganger, og sammtidig finne filene.... Har prøvd noen programmer nå for og finne filene på harddisken, uten hell. Endret 3. mai 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du kan finne igjen filer som ligger på sektorer som ikke er overskrevet. Det gjelder både HDD og minnekort. Men er det skrevet ny informasjon i en sektor så er de gamle dataene borte. På HDD er det teoretisk mulig for eksperter (som IBAS) å finne gamle data, men det blir i såfall svært dyrt. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 hva tror dere slikt koster? hos IBAS? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 http://ibas.no/ontrack-datarecovery/dr-henvendelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå