Zeycu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen som driver med Cwalk her ? Hvis noen lurer på hva det er kan dere sjekke ut han karen her : Cwalk Han er norsk og ganske dreven til og holdt på med det i 4 uker. Er det fler som driver med det her på forumet? Link gjerne filmene deres hvis dere har noen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Driver nok ikke det det gitt men du var flink. Har du gått på noe form for danse kurs for å lære det eller har du bare plukket det opp fra internnett og lignende? Edit: Whoops, leste ikke posten skikkelig:p men likevel driver de noe slags kurs for dette i Norge? Endret 4. mai 2008 av carlgutt Lenke til kommentar
Zeycu Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Driver nok ikke det det gitt men du var flink. Har du gått på noe form for danse kurs for å lære det eller har du bare plukket det opp fra internnett og lignende? Edit: Whoops, leste ikke posten skikkelig:p men likevel driver de noe slags kurs for dette i Norge? Det vet jeg ikke, han karen på youtube har plukket opp alt fra internett. Men har har drevet med Hip-Hop Før. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ehh hvorfor heter dette Cwalk plutselig? Det er ikke noe nytt her, først gjør han gliding, deretter en del locking. Flere av movesene er rett fra Michael Jacksons reportoar. Lenke til kommentar
Zeycu Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Ehh hvorfor heter dette Cwalk plutselig? Det er ikke noe nytt her, først gjør han gliding, deretter en del locking. Flere av movesene er rett fra Michael Jacksons reportoar. Det vet jeg ikke, men finnes fler moves and bare dem han karen jeg ga link til. Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Her er litt nyttig info om cWalk-ing INFO OM cWALK -> WIKIPEDIA Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 kar på youtube: Kyren, han er utrolig god Lenke til kommentar
Zeycu Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 kar på youtube: Kyren, han er utrolig god Han var god han ja. Kommet ny film fra Heeltoe2 aka han i linken jeg posta. Ganske bra film. Lenke til kommentar
c-walknorge Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som driver med Cwalk her ? Hvis noen lurer på hva det er kan dere sjekke ut han karen her : Cwalk Han er norsk og ganske dreven til og holdt på med det i 4 uker. Er det fler som driver med det her på forumet? Link gjerne filmene deres hvis dere har noen jeg driver med c-walk men det er veldig få som driver med det her i norge spesielt det stedet jeg bor myrvoll,oppegård og kolbotn pleier og c-walke i kolbotn sentrum foran kolben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå