Gå til innhold

Acer Aspire 5720ZG er det en bra pc?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker og kjøpe en bærebar pc, Så ble jeg ganske keen på en Acer Aspire 5720ZG.

Er det en bra pc som yter godt? noen som vet åssen kvaliteten er?

fant PC-en Her:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=93518

men det står noe som jeg ikke skjønte helt. står at PC-en er Reparert . Komplett i orginal emballasje. Noen småriper i kabinett.

Er PC-en brukt? Noen erfaringer med nettsiden MPX.NO?

På forhånd takk:)

Endret av minibil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den. Hvis du ikke har noe imot viftestøy 24/7 som overdøver musikk, film og alt som er av lyd rundt deg, går det fint. Yta veldig godt de første månedene, men med heftig bruk av programmer osv, blir den litt sliten. Skjermen er veldig tydelig, men er glad i støv og trekker det gjerne til seg. Det nytter ikke å prøve å få noe hard gaming ut av denne. I tillegg er den klumpete og tung å dra med seg. Den blir også utrolig varm selv om vifta går hele tiden.

Lenke til kommentar
Jeg har den. Hvis du ikke har noe imot viftestøy 24/7 som overdøver musikk, film og alt som er av lyd rundt deg, går det fint. Yta veldig godt de første månedene, men med heftig bruk av programmer osv, blir den litt sliten. Skjermen er veldig tydelig, men er glad i støv og trekker det gjerne til seg. Det nytter ikke å prøve å få noe hard gaming ut av denne. I tillegg er den klumpete og tung å dra med seg. Den blir også utrolig varm selv om vifta går hele tiden.

Det der er vel noe som gjelder alle Acer sine bærbare.

Den forklaringen der passer til Aspire 5920G.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...