ReeRun Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har tenkt å kjøpe en billig pc som skal brukes til gaming, surfing, og nedlasting:) Har ikke tenkt å bruke mer enn 7000kr, men helst mindre;) Har satt opp en handleliste: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=52064 Lurer på om alt passer sammen, lurer spesielt på om skjermkortet passer til HKet.? Og eventuelt hva burde byttes ut ?^^ Takker på forhånd:) Endret 4. mai 2008 av ReeRun Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jada, det passer Regner med at du har et kabinett å stappe alt inn i, eller hadde du tenkt at det skulle ligge utover gulvet Endret 2. mai 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jada, det passer Regner med at du har et kabinett å stappe alt inn i, eller hadde du tenkt at det skulle ligge utover gulvet det er jo kabinett der da;D Thermaltake Soprano Sort Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jada, det passer Regner med at du har et kabinett å stappe alt inn i, eller hadde du tenkt at det skulle ligge utover gulvet det er jo kabinett der da;D Thermaltake Soprano Sort Whoops! så ikke det. Men det hadde jo vært kult å ha det liggende utover gulvet Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jada, det passer Regner med at du har et kabinett å stappe alt inn i, eller hadde du tenkt at det skulle ligge utover gulvet det er jo kabinett der da;D Thermaltake Soprano Sort Whoops! så ikke det. Men det hadde jo vært kult å ha det liggende utover gulvet Hahah^^ Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ser bra ut det der ja. Har selv samme strømforsyning, skjermkort og harddisk, og må si meg fornøyd med ytelsen. Prosessoren du har valgt er god den og, og klokker lett opp til høyere hastigheter om du skulle ønske det. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Gå heller for e2180 , 9600gt.. Cpuen klokker høyere enn e4000 serien og den er billigere, skjermkortet yter bedre enn 3850 og koster ca det samme... og skift hovedkort til gigabyte ds3, abit ip35 eller noe Handlevogn! Endret 3. mai 2008 av hans2k Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Gå heller for e2180 , 9600gt..Cpuen klokker høyere enn e4000 serien og den er billigere, skjermkortet yter bedre enn 3850 og koster ca det samme... og skift hovedkort til gigabyte ds3, abit ip35 eller noe Handlevogn! Hvis jeg ikke har tenkt å klokke noe, er det fortsatt lurt å gå for e2180? Kan du/andre si noe om hvorfor jeg burde skifte hk? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Gå heller for e2180 , 9600gt..Cpuen klokker høyere enn e4000 serien og den er billigere, skjermkortet yter bedre enn 3850 og koster ca det samme... og skift hovedkort til gigabyte ds3, abit ip35 eller noe Handlevogn! Hvis jeg ikke har tenkt å klokke noe, er det fortsatt lurt å gå for e2180? Kan du/andre si noe om hvorfor jeg burde skifte hk? Dette var da hvis du skulle oc cpu.. Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Dette var da hvis du skulle oc cpu.. Aha. Er det noe annet som burde ordnes på?^^ Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Er den forresten go nok til å kjøre AoC greit utn lagg? Utenom d er det cs:s som hovedsaklig skal spilles:) Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Operativsystem? Kjøper eventuelt OS på en lokal butikk, siden jeg får rabbat der;) DVS. hvis jeg velger å ikke laste det ned da xD Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 OK, har noen flere spørsmål. Først lurer lurer på om dere har lest noen tester til det skjermkortet? Vil helt lese litt tester/få kommentarer på hvordan skjermkort jeg burde velge til den prisen. Er det nødvendig å oppgradere CPUen? og evt. hva må jeg gå ned på for å gjøre det? Hvordan vil denne pcn takle AoC? Kan den kjøre det på fult? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Test av HD3870 Som du ser, 91/100. Utmerket. Lenke til kommentar
ReeRun Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Test av HD3870Som du ser, 91/100. Utmerket. Takker! Var akkurat det jeg letet etter;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå