hvo91 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg ville bare gjøre en ende på diskusjonen Men hvis dere skal spille tøff så.. Ikke alle huleboere var warriorer de var jo hunters å... Endret 2. mai 2008 av Hvo91 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg ville bare gjøre en ende på diskusjonen Men hvis dere skal spille tøff så.. Ikke alle huleboere var warriorer de var jo hunters å... Og shamans Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg ville bare gjøre en ende på diskusjonen Men hvis dere skal spille tøff så.. Ikke alle huleboere var warriorer de var jo hunters å... Og shamans og alle alliance huleboere var bubble heart palaer. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Tror ikke vi har så mange av de som kunne forvandle seg til ulver og skyte lyn ut a hendene men.. Her kreves det en kilde! Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Tror ikke vi har så mange av de som kunne forvandle seg til ulver og skyte lyn ut a hendene men.. Her kreves det en kilde! Bestefaren min snakkte alltid om folk som skøyt lyn ut av hendene sine , jeg trodde alltid han bare hadde røykt noen saker men nå inser jeg at han snakkte om shamaner. Endret 2. mai 2008 av admir23 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 En mamut må jo nesten raides da. Ikke hvis du treffer`n i pongen , da går`n i kne ! Det er jeg 115 % sikker på . Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Og ikke bare det, Blizzard har og funnet ut hvorfor mamuttene forsvant. Kilde Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 I 10000 B.C raider de mamutter.. de er ca 10-20 man de får problemer og en må gå solo... må ikke røpe for mye ^^ bra film Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 I 10000 B.C raider de mamutter.. de er ca 10-20 man de får problemer og en må gå solo... må ikke røpe for mye ^^ bra film Jepp flott film , mn d er huleboer noobs dette er det ultimate mamut killing våpenet http://www.wowitemcreator.com/view/210309/...WITH_CHUCK.html Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Foresten... Her er svaret på death knight EDIT: Chuck Norris er ingenting sammenlignet med Lars Monsen Endret 2. mai 2008 av Hvo91 Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 http://www.chucknorrisfacts.com/ CHUCK NORRIS SOLOED ALL THE MAMMUTS Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Beware of my roxor skills!!!!1 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Mamuttene døde ut pga det var ikke flere Papputter igjen. eos. huff nå begynner det å bli sent.. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Mammutt VS Chuck ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Var nettopp det som skjedde Bulletus, hvordan tror du en mamutt ble innstengt i en isblokk så inntakt? Chuck og Lars Monsen nyste i hop i kamp, og en sjokkbølge av is og terror for så fort over landet at det ble istid, og fanget de siste resterende mamuttene i en stor isblokk. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Vi må skille mellom Homo Erectus og Homo Hobilis her. Erectus satset på agility for å burste mammutter, og andre utter, ned. På samme måte brukte Hobilis stamina (nyere forskning viser tendenser til +heal) for outlasting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Altså alle vet at alle de som hadde en axe med agility døde ut, mens de med axe of stamina overlevde frost shock (aka istiden). Edit: mega leif Endret 3. mai 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Homo erectus mistenker de var den første som oppfant ilden, så de hadde ikke +agility men +fire restistence og +fire damage i stede. De hadde ikke bruk for agility, sier seg selv, men intelligence og hadde selvfølgelig +int da i stede for +agi. Det er trodd at Homo habilis var den første som hadde en form for verktøykasse med forskjellige steinflak. Det er derfor og trodd at det var den første som hadde 300 eller mer i engineering. Det sies og at Homo habilis var den første som mestret våpenskillen og det er derfor å tro at du har korrekt, habilis hadde +stamina i tillegg til elite skills i engineering. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Selvfølgelig! Blandet spell crit og melee crit. Men hvis habilis var de første som brukte våpenskill, er det da mulig de dro bruk av parry for outlasting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg