Gå til innhold

world of warcraft : ny class


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke vi har så mange av de som kunne forvandle seg til ulver og skyte lyn ut a hendene men.. Her kreves det en kilde! :p

Bestefaren min snakkte alltid om folk som skøyt lyn ut av hendene sine , jeg trodde alltid han bare hadde røykt noen saker men nå inser jeg at han snakkte om shamaner.

Endret av admir23
Lenke til kommentar

Var nettopp det som skjedde Bulletus, hvordan tror du en mamutt ble innstengt i en isblokk så inntakt? Chuck og Lars Monsen nyste i hop i kamp, og en sjokkbølge av is og terror for så fort over landet at det ble istid, og fanget de siste resterende mamuttene i en stor isblokk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Altså alle vet at alle de som hadde en axe med agility døde ut, mens de med axe of stamina overlevde frost shock (aka istiden).

 

 

Edit: mega leif

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Homo erectus mistenker de var den første som oppfant ilden, så de hadde ikke +agility men +fire restistence og +fire damage i stede. De hadde ikke bruk for agility, sier seg selv, men intelligence og hadde selvfølgelig +int da i stede for +agi.

 

Det er trodd at Homo habilis var den første som hadde en form for verktøykasse med forskjellige steinflak. Det er derfor og trodd at det var den første som hadde 300 eller mer i engineering. Det sies og at Homo habilis var den første som mestret våpenskillen og det er derfor å tro at du har korrekt, habilis hadde +stamina i tillegg til elite skills i engineering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...