Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

world of warcraft : ny class

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei , jeg har lest på wow-europe om den nye classen, men jeg har ikke helt skjønt hvordan man kan lage den?. Jeg hørte noe om at man må gjøre et quest?, Men noen andre sier at man lager den akkurat som warrior / hunter osv.

For tidlig å si enda, ingenting er offisielt.

Lenke til kommentar

Tror det blir en sinnsvak hard 200 manns raid helvette på level 80 som må fullføres før man svømmer 2 ganger mot klokken og 3 ganger med klokken rundt Kalimdor deretter tar en quickspin gjennom Malestorm og gjør det samme rund Eastern kingdoms.

Deretter må du springe gjennom alle outlands områdene og samle 1 objekt fra vært område som alle er gjemt i 40 manns raid instancer og som sistebossen sitter på.

Når det er gjort får du 2 gull, en tabard og muligheten til å velge Death knight klasse som du tror skal være ownage men som blir total eid av en level 70 paladin.

Hm, høres blizzard ut det ja.

Lenke til kommentar
Tror det blir en sinnsvak hard 200 manns raid helvette på level 80 som må fullføres før man svømmer 2 ganger mot klokken og 3 ganger med klokken rundt Kalimdor deretter tar en quickspin gjennom Malestorm og gjør det samme rund Eastern kingdoms.

Deretter må du springe gjennom alle outlands områdene og samle 1 objekt fra vært område som alle er gjemt i 40 manns raid instancer og som sistebossen sitter på.

Når det er gjort får du 2 gull, en tabard og muligheten til å velge Death knight klasse som du tror skal være ownage men som blir total eid av en level 70 paladin.

hahahahahhahah!!!!

Lenke til kommentar

WoW i et nøtteskall dette her ;) Få deg til å føle at du er konge og deretter dra deg ned i kjelleren etter å ha blitt gruset .

Blizzard spiller på menneskets ur-instinkter og har lykkes 210 % med dette, grinding har ALLTID vært en av menneskets grunnsteiner .

Lenke til kommentar
Yup, grinding var noe av det første mennesket gjorde, der de satt i hula si og grindet stein mot stein for å få en level 10 øks med stamina for å knerte en level 20 elite mamutt.

Blizzard har kommet i kontakt med neandertaleren i oss alle.

Jeg lånte her om dagen en bok om hule grinding , og det sto veldig klart at øksa ga AGILITY og ikke stamina få faktaene dine rett før du snakker!

Lenke til kommentar
Yup, grinding var noe av det første mennesket gjorde, der de satt i hula si og grindet stein mot stein for å få en level 10 øks med stamina for å knerte en level 20 elite mamutt.

Jeg lånte her om dagen en bok om hule grinding , og det sto veldig klart at øksa ga AGILITY og ikke stamina få faktaene dine rett før du snakker!

MEN den ble nerfa før siste is-tid ! OMG sjekk fakta før du lirer av deg slike usannheter .

Lenke til kommentar

MEN den ble nerfa før siste is-tid ! OMG sjekk fakta før du lirer av deg slike usannheter .

ah sorry, har ikke lest cave guy forum på en god stund.

Lenke til kommentar
Jaha, hva med en kilde da? OMFg, noobz!

les boken dagbladet artikkelene "blizzard fanget huleboere , ny øks funnet med agility"

Feil, så totalt feil. De fant en Greater grindingstone i bokselommen på frostpinnen og den hadde klare spor av stamina. Mygga på steinen overlevde faktisk litt lengere enn en normal mygg, 2 slag i stede for 1.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...