96tark Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei, her kan man skrive sitt "dream team" Her er mitt: ---------------------------Buffon--------------------------- ------Ramos-----------Puyol--------Ferdinand---------------Evra------ --------Ronaldo----------Fabregas-----------Gerrard----------Babel----------- ------------------------Torres------------Robinho------------- Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det finnes allerede en slik tråd du kan finne den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857300 Lenke til kommentar
SINDRIS Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Her er mitt dreamteam --------------------E.V.S-------------------- -Ramos-------Rio----Carragher------Evra-- -C.Ronaldo---Gerrard--Kaka---Messi-- -------------Torres------Zlatan------------ Dreamteam med unge spillere: -------------------Ustari------------------- -Ramos-----Pique--Skrtel-------A.Guardado --C.Ronaldo------Lucas---Cesc-------Nani- --------------Zlatan-------Aguero----------- Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Vet ikke om man skal svare i denne tråden, men den er i hvertfall mer aktiv enn den andre. Buffon D. Alves Nesta Mexes Clichy Pirlo Ronaldo De Rossi Iniesta Totti Toni Rio kunne fort kommet inn for Nesta, Evra og Clichy er begge gode, Andre spillere som er nære: Carrick Terry Zambrotta Torres Zlatan Aquilani Til Vetke: Zlatan er ikke "ung" Endret 3. mai 2008 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Vi bruker den allerede aktive tråden , denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg