Bearar Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei Hvordan finner jeg ut hva prisen for frakt til Norge fra England blir? Pakka veier 14kg. Finner ingenting på sida dems Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 http://www.dhl.no/publish/no/no/services/e...press.high.html Virker ikek som de tar vanlige kunder som deg og meg, men leverer for firmaer. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg måtte betale 3200kr for 1KG pakke fra Amsterdam til meg her på vest-landet. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Seriøst? Hva var det i den pakka? Hasj? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Sendte en garanti dekket defekt HDD til seagate i Sverige. Fikk tilbake ny harddisk fra Amsterdam, og siden vi ikke er med i EU så må man betale for frakten selv. Dermed dumpet det inn et krav fra DHL på 3300kr for en harddisk som er verdt kanskje 400kr. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 så kjedelig da. hvordan endte saken? betalte du de 3300kr? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Oh no, eg nekter, fortsatt. Jeg lagde en tråd her på forumet om det engang. Der står alt, om du var interessert. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Går da ikke ann. Frakta kan da umulig være på 3000kroner! Killer_DT. Har da bestillt fra land utenom EU (Kina, USA) tror ikke kiloprisen var så høy. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ble off-topic dette her, men siden min troverdighet blir dratt i tvil så skal jeg poste linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861432 Lenke til kommentar
whatcanIsay Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bestilte nettop 2 backgammonbrett fra england. jeg kalkulerte vekta til 3.6 kilo for hele forsendelsen. jeg må betale betale £80 eller ca 796kr. drøyt da?! Bretta er litt dyre nesten 4000kr tilsammen, men jeg gjorde et kupp for på noen webshop kosta det samme brettet det dobbelte eller mer, og brett som dette får du ikke i Norge. Men etter historiene jeg leser om her, så måtte jeg vel bare regne med noe sånt? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg fikk en pris på frakt av 4 hjul (dekk + felg lizm) fra Østerrike. 400 kronasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå