Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her kan du lese om problemet For systemer som har endret standardtillatelsene for tilgangskontrollisten.

Ja vet ikke helt hva det er, fikk link til AVG 7.5 så denne har jeg reinstallert uten problemer, har forøvrig ikke installering problemer med andre antivirus prgrammer jeg har prøvd.

Her er det en med nøyaktig samme problem som jeg på Grisofts sider:

AVG free 8.0 registry key error

I have just downloaded the latest AVG free 8.0 file. When I run the file, I get the following error message;

Local machine: installation failed

Installation:

Error: Action failed for registry value HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Exchange\Client\Extensions:AVG Exchange Extension: creating registry value....

Error 0x80070005

I am runing Windows XP/SP2 (with admin rigths) with all the latest patches. Windows firewall is turned on. I am running AVG free 7.5 with the latest patches;

AVG free 7.5, 7.5.524, 269.23.8/1413.

Han fikk tilslutt installert ved følgende:

AVG free 8.0 is now installed and working. I checked the custom box, instead of the standard installation, and unchecked the Microsoft Outlook mail program during the installation. all is working ok. This thread can be closed

Har ikke selv prøvd meg, trenger noen dager og kanskje uker før jeg prøver, fordi dette ga ett ikke ubetydelig arbeide med reinstallasjoner, da det ikke fungerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare å bite i det sure eplet å formatere. :cool:

Hvorfor i alle skognissers verden skal jeg formatere?

Maskina funker helt topp, har ingen problemer med å installere det meste av programmer, kun AVG versjon 8.0 ett anti virusprogram som dessverre mange har problemer med, også flere som får mange feilmeldinger ved installering som meg.

Det er ingenting i verden som sier at jeg MÅ bruke AGV versjon 8.0, men siden jeg har brukt versjon 7.2 og 7.5 ett par års tid og var fornøyd med det, kunne jeg tenkt meg å bruke det videre.

Nå bruker jeg AVG 7.5 og betalingversjon av AGV anti-spyware, ved utgang av Mai kjøper jeg Avira, og i November når lisensen på AVG anti-spyware går ut, går også dette programmet ut av min maskin og blir erstattet med ett annet.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

har du prøvd å installere med brannmuren slått av ?

( det går alltids an å koble ut Internet forbindelsen hvis du er red for at noen skal få ulovlig tilgang )

det stod vist noe om det i et innlegg lengre oppe.

det kan virke som om du har noe på maskinen din som kanskje blokkerer for installasjonen for avg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...