TurtelWar Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Høres sikkert dumt ut, men er vell lov å spørre.. Er Xbox'en lagd for å stå eller ligge? ^^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 begge deler, se knotter men ryktene sier at maskinen får det bedre ved å stå (og da helst ikke innelåst i et trangt rom) (lufting er bra) Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Ett spørsmål til, kablene som er med i pakken ( Component HDAV Cable) passer de ti alle vanlige tv'er? Sånne tv'er med gul, rød og hvite hull som du ihvertfall bruker til PS2.. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jepp. Bra.. Er det med batterier til den trådløse kontrollen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Stående er jo logisk for å få størst mulig åpen flate og kanskje bedre lufting. Men stående kan kanskje disken vingle litt mer og få riper Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Stående er jo logisk for å få størst mulig åpen flate og kanskje bedre lufting. Men stående kan kanskje disken vingle litt mer og få riper Ja, det var det jeg tenkte på.. :O Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ett spørsmål til, kablene som er med i pakken ( Component HDAV Cable) passer de ti alle vanlige tv'er? Sånne tv'er med gul, rød og hvite hull som du ihvertfall bruker til PS2.. den gule kabelen er kompositt, har lite med komponent å gjøre. rød og hvit er til lyd. komponent er den blå, rød og grønne. (det er 2 røde, men sjekk rekkefølgern så finner du ut hvilken som ikke er til lyd) Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Stående er jo logisk for å få størst mulig åpen flate og kanskje bedre lufting. Men stående kan kanskje disken vingle litt mer og få riper Den får bedre lufting når den ligger. Hvis den står så vil all varme samles i toppen av konsollen, noe som fører til at den skrur seg av (2 røde lys). Dette skjedde hvertfall med meg når jeg skulle spille GTA4 Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Min xbox ligger, men da merker jeg at den bråker mer i liggende posisjon enn stående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Stående er jo logisk for å få størst mulig åpen flate og kanskje bedre lufting. Men stående kan kanskje disken vingle litt mer og få riper Den får bedre lufting når den ligger. Hvis den står så vil all varme samles i toppen av konsollen, noe som fører til at den skrur seg av (2 røde lys). Dette skjedde hvertfall med meg når jeg skulle spille GTA4 Vil tru dette er det rette svaret ut i fra erfaring i vennekretsen og meg selv for den saks skyld, hvis man vil unngå overoppheta box. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Skulle ikke forundre med om hvorvidt man har harddisk eller ikke vil påvirke temperaturen. En Xbox uten harddisk på toppen får bedre lufting hvis den står oppreist enn en xbox med harddisk. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dersom du har en toåring i hus bør Xboxen definitivt ligge. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) 360'en min har ligget siden jeg kjøpte den, og når jeg for noen dager siden prøvde å ha den stående, går ikke DVD-romen ut engang :O Sier litt Endret 5. mai 2008 av LasVeggis Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 vis du skal ha xboxen stå så bør du passe på å ha noe som støtter den slik at vis den skulle miste "balansen" så faller den ikkje i gulvet og får da kansje ikkje så store skader. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis man skal ha den liggende, og utseende ikke er så viktig, kan man jo lage 4 knotter og sette den oppå. Så får man ekstra lufting under. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis man skal ha den liggende, og utseende ikke er så viktig, kan man jo lage 4 knotter og sette den oppå. Så får man ekstra lufting under. Hehe ja, synd at 360 fikk så store problemer med kvaliteten. Men utrolig nok har den blitt utrolig poppulær for det, så Microsoft visst vel hva det gjorde... Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ja, microsoft har gjort mye bra med 360en, men det er dessverre sånn at dei negative sidene som kommer best fram. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Alle som har problemer får det reparert av MS, så eg ser ikkje heilt problemet. Dei negative sidene kjem så godt fram fordi fanboyhorden til PS3 skal dra det fram i kvar einaste diskusjon så lenge Xbox 360 er nevnt. Endret 6. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er underlig at å la xbox ligge hjelper dersom man har fått RRoD. En kamerat av meg fikk det, og lot xboxen ligge istedenfor å stå - og nå funker den hver gang! Tror faktisk det er best da å la xboxen ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå