13375k1133z Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Som jeg skrev i tittlen, jeg er ute etter ett program som kan oversette fra spansk til engelsk, og vice versa, slik som freetranslation og oversetteren til google, bare det ejg er ute etter er ett program OFFLINE. Altså skal kunne bruke det uten internet. Noen som har peiling på noen program? Helst gratis, eller torrent, slik at jeg kan se om programmet er verdt å kjøpe. Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Som jeg skrev i tittlen, jeg er ute etter ett program som kan oversette fra spansk til engelsk, og vice versa, slik som freetranslation og oversetteren til google, bare det ejg er ute etter er ett program OFFLINE. Altså skal kunne bruke det uten internet.Noen som har peiling på noen program? Helst gratis, eller torrent, slik at jeg kan se om programmet er verdt å kjøpe. Takker for alle tips! Just google it:) Link Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Fant ikke noe serlig, fant http://www.sii.cl/translation/traductores_ingles.htm , men det kan ikke uten internet. Noen andre som vet om ett engelsk - spansk program jeg kan få brukt for? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå